۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۷:۴۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85018939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده‌های مسدود شده ۴ روستای شهرستان فارسان بازگشایی شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار فارسان با اشاره به بارش برف اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: همه مسیرهای دسترسی به تمامی جاده‌های این شهرستان باز است از جمله جاده‌های چهار روستای بازگشایی شد.

سید هادی صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌علت بارش‌های اخیر، جاده چهار روستای اُمیدآباد سراب، سپیدانه و ۲ روستای منطقه هیرگان شهرستان فارسان بسته شده بود که هم‌اکنون بازگشایی شده است.

وی با اشاره به وجود ۲۲ روستا و هفت شهر در شهرستان فارسان افزود: هم‌اینک مسیر تمامی جاده‌های اصلی شهرستان فارسان باز است و تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان جریان دارد.

صالحی تصریح کرد: برای بازگشایی جاده‌های شهرستان فارسان از ظرفیت نیروهای راهداری، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، معادن و بخش خصوصی درون‌ شهرستان بهره‌گیری شد.

به گزارش ایرنا، یک سامانه بارشی در هفته گذشته منجر به بارش سنگین در تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری شد.

بارش برف باعث بسته شدن تعدادی از راه‌های روستایی و اصلی چهارمحال و بختیاری و قطعی آب، برق، گاز و ارتباط مخابراتی برخی مناطق استان شد.

در همین راستا و بنا به دستور استاندار چهارمحال و بختیاری معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های خدمات‌رسان به مناطق مختلف استان اعزام شدند تا مشکلات را از نزدیک بررسی و برای رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

همچنین روز پنجشنبه معاون وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت مناطق برف‌گیر به چهارمحال و بختیاری سفر کرد و قول مساعد داد تا با اختصاص اعتبار لازم، وضعیت ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی این استان تقویت شود.

فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha