۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85017358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ طرح دهه فجر در مانه‌وسملقان خراسان‌شمالی افتتاح و کلنگ‌زنی شد

بجنورد - ایرنا- ۶۰ طرح با اعتبار ۲۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با دومین روز از چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار خراسان شمالی روز پنجشنبه در آیین افتتاح متمرکز طرح های دهه مبارک فجر در شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: از این تعداد؛ ۵۳ طرح با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و هفت طرح با اعتبار ۱۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون کلنگ زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد افزود: طرح گازرسانی به روستای "هاور"، کلنگ زنی مجتمع خدمات رفاهی موقوفه "ملک ملکان" و کلنگ زنی پرورش مرغ گوشتی اتکا از جمله مهمترین این طرح ها است.

وی در ادامه به اهمیت و تبیین ارزش های انقلاب در جامعه اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این مسئله از اهمیت داشته‌ها و دستاوردهای سترگ کشور کم نمی‌کند و کارنامه ایران اسلامی پر از دستاوردهایی است که هر کدام از آن‌ها در نوع خود کم‌نظیر هستند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی مقابل ابرقدرت‌های جهان از برکات مهم تفکر ایثار و شهادت و نهضت خمینی است و هر ایرانی با غیرت باید در سالروز جشن ملی ایرانیان مشارکت جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی شیر معمولی گاز در این کشور وجود نداشت اما در سایه همین پیروزی و ایجاد اعتماد به نفس توانستیم مباحث تجهیزات گازرسانی بومی سازی شود.

حسین نژاد یادآور شد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف نقاط قوت ما هستند بنابراین خدمت رسانی مستمر به مردم باید از اهداف اصلی مسوولان استانی باشد.

۵۱۶ طرح با اعتبار سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با چهل و چهارمین ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر این پروژه ها مربوط به بخش صنعت و معدن، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و شهرداری ها است و شهرستان شیروان با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار بیشترین افتتاح طرح را دارد.

شهرستان مانه و سملقان در حال حاضر دارای سه بخش، مانه، سملقان و مرکزی و ۶ دهستان جیرانسو، حومه، شیرین سو، اترک، آلمه، قاضی است و برابر آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ دارای ۱۰۱ هزار و ۷۲۷ نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha