واگذاری اسناد غصب‌شده رژیم پهلوی در راستای تحقق عدالت‌محوری است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: اقدام بنیاد مستضعفان در تحویل اسناد مالکیت به اقشار واجد شرایط از جمله اقدام بسیار ارزشمند در راستای تحقق عدالت‌محوری در جامعه بوده که در این استان شمالی در قالب تشکیل قرارگاه ویژه پیگیری و قدردانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه روز پنجشنبه در مراسم تحویل ۹ هزار و ۳۵۰ سند مالکیت رژیم پهلوی به خانواده واحد شرایط استان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، افزود: دستور رهبر معظم انقلاب از سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ طرح تحویل اسناد مالکیت رژیم پهلوی به خانواده‌های واجد شرایط در کشور آغاز شده که هر سال هم این اقدام با شدت بیشتر به خود می‌گیرد و استان گلستان از آن بهره‌مند می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح در ر استای عمل به ولایت‌محوری و توجه به فرمان ولایت است که هرجا فرمایش ولی خدا توجه شود، نظام اسلامی به طور قطع از استحکام بیشتری برخوردار می‌شود.

استاندار گلستان گفت: این اقدام در راستای تحقق عدالت و دسترسی مردم به خدمات نظام جمهوری اسلامی بوده و در این استان گلستان هم قرارگاه ویژه در شتاب‌گیری تحویل اسناد مالکیت رژیم پهلوی فعال است که در آینده ما شاهده رتبه کسب رتبه‌های بالاتر در این حوزه در میان استان‌های کشور باشیم.

وی در حوزه نهضت ملی مسکن افزود: در این حوزه هم استان گلستان برای تامین از ظرفیت بنیاد مستضعفان استفاده می‌کند و در این ارتباط سند همکاری با این بنیاد امضاء شده و تاکنون اقدام ارزشمند در تامین زمین مسکن اجرای نهضت ملی مسکن در استان انجام شده که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در اجرای بسیار از پروژه‌ها در استان مشکل تامین زمین داریم از جمله ساخت بیمارستان در شهر گنبدکاووس با همکاری بنیاد مستضعفان مشکل آن برطرف شده و همواره به این نهاد انقلابی افتخار می‌کنیم.

زنگانه تاکید کرد: برای صیانت از نظام از خدامحوری، ولایت‌محوری و مردم‌محوری هیچ وقت نباید غفلت شود.

به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی مراسمی سند مالکیت ۹ هزار و ۳۵۰ فقره از املاک غصب شده خاندان پهلوی با کاربری مختلف از جمله مسکونی به این مراسم که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در مرکز گلستان برگزار شد، استاندار، نماینده ولی فقیه در گلستان، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان و مسوولان دستگاه‌های مرتبط و اقشار واجد شرایط دریافت این اسناد شرکت داشتند.

آخرین مرحله از تحویل سند مالکیت املاک غصب شده خاندان پهلوی در گلستان ۲۰ بهمن سال ۱۴۰۰ بود که ۸ هزار و ۵۲۷ فقره سند املاک غصب شده خاندان پهلوی با کاربری مسکونی، تجاری و کشاورزی به اقشار مختلف در استان بود که فتاح رییس بنیاد مستضعفان مهمان نشست به صورت ویدئو کنفرانس بود.

سال قبل پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در مراسم واگذاری اسناد املاک غصب شده رژیم پهلوی به مردم گلستان اعلام کرده بود: بیشترین غصب املاک قبل از انقلاب در کشور مربوط به گلستان از استان‌های شمالی کشور است که یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و اقتصاد ساکنان این استان بر پایه کشاورزی استوار است.

تحویل ۸ هزار و ۵۲۷ سند املاک بنیاد علوی به مردم گلستان آغاز شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha