امید آفرینی در جامعه محور برنامه‌های دهه فجر استان مرکزی باشد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امید آفرینی در جامعه و تقویت اعتماد عمومی محور برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان باشد.

آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز پنجشنبه در نشست با مسئولان ستادها و کارگروهای برگزاری دهه مبارک فجر استان مرکزی، افزود: آگاه‌سازی جوانان با معرفی دستاوردهای تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در مقایسه با دوران پیش از پیروزی انقلاب، باید محور برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان باشد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) استقلال، عزت و سربلندی برای ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد و آحاد جامعه باید قدر این موهبت الهی را بدانند و برای صیانت از آن بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و امام راحل نیز همواره خود را خادم مردم می‌دانستند، بنابراین مسئولان و دولتمردان باید در گام دوم انقلاب اسلامی تمام ظرفیت خود و دستگاه محل خدمت خود را برای حل مشکلات و خدمت‌ بی‌منت به اقشار مختلف مردم به کار بگیرند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: در تمامی تولیدات محتوایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، از ظرفیت گروه‌های جهادی مردمی، مساجد، جوانان و غیره استفاده شود.

وی ادامه داد: بیشترین ضرباتی که بر پیکره یک جامعه وارد می‌شود به خاطر بی‌صداقتی است، چراکه باید پذیرش تمامی مسئولیت‌ها توسط افراد و براساس صداقت صورت گیرد و اگر در جایگاهی نیست که مسئولیت قبول کند، باید صادقانه از پذیرش مسئولیت امتناع کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ضرورت دارد نقدینگی و منابع تورم‌زا در سطح کشور به گونه‌ای هدایت شود که موجب افزایش شاخص‌های تولید و اقتصاد ملی شود و به جای رشد و رونق ظاهری تحت تأثیر افزایش تولید و سودآوری، شاهد رونق و رشد بازار باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی نسبت به تقویت بهره‌وری نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: تصریح کرد: ساماندهی تولید و تقویت اصولی این بخش مورد تاکید مقام معظم رهبری در راهبردهای اقتصاد مقاومتی است و باید این نقشه مترقی به همت ظرفیت‌های انسانی و امکانات موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی اجرایی شود.

وی تاکید کرد: واگذاری مسئولیت‌ها به افراد باید براساس توانمندی‌ها و عملکردهای گذشته آنها باشد و برای مسئولیت جدید برنامه‌های کاربردی و راهگشا داشته باشند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: شرکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید سرآمد برنامه‌های دهه مبارک فجر باشد و با توجه به شرایط کنونی کشور باید وحدت و یکپارچگی آحاد جامعه در این روز به منصه ظهور گذاشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha