قاچاقچیان فراری استان فارس را شناسایی کنید + عکس

شیراز-ایرنا- انهدام اعضای یک باند چهار نفره خریدار انواع کابل برق و مخابرات مسروقه و کشف ۲ تن مس کابل برق و مخابرات در این شهرستان و درخواست پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس با انتشار تصاویر متهمان فراری برای شناسایی آنها ازجمله مهمترین اخبار پلیس این استان در روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ است.

به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در اطلاعیه‌ای با انتشار تصویر متهم فراری از شهروندان خواست چنانچه اطلاعی از وی دارند به پلیس ۱۱۰ گزارش و اطلاع دهند.

قاچاقچیان فراری استان فارس را شناسایی کنید + عکس

در این اطلاعیه آمده است:‌ برابر دستور مرجع قضایی "دادسرای انقلاب شهرستان شیراز" متهم به هویت فرشاد تمیزحقیقی فرزند: شارضا به اتهام "اجیر کردن و سازماندهی و مدیریت فعالیت دیگری برای نگهداری۴۹۵کیلوگرم تریاک" متواری شده است.

قاچاقچیان فراری استان فارس را شناسایی کنید + عکس

بنا بر این اطلاعیه، برابر دستور مرجع قضایی "دادسرای انقلاب شهرستان شیراز" متهمان به هویت های "اکبر هنرمند خوش" فرزند: "قباد" به اتهام "اجیرکردن اشخاص درجهت حمل ۳۴۸کیلوگرم تریاک" و اصغر دریکوند فرزند: "خدارحم" به اتهام "مشارکت در حمل ۳۴۸کیلوگرم تریاک" متواری شده اند، لذا از همه شهروندان درخواست می شود در صورت شناسایی تصویر نامبردگان و اطلاع از محل اختفای آنان بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

بازداشت خریداران کابل های مخابراتی سرقتی
بنا بر خبر دیگری، فرمانده انتظامی شیراز پنجشنبه از انهدام اعضای یک باند چهار نفره خریدار انواع کابل برق و مخابرات مسروقه و کشف ۲ تن مس کابل برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ فرج شجاعی اظهار داشت: ماموران پایگاه تجسس با انجام اقدامات پلیسی از قصد انتقال یک محموله انواع کابل برق و مخابرات مسروقه با یک دستگاه کامیون از محدوده این شهرستان به مقصد یکی از شهر های بزرگ خارج از استان با خبر شدند و پیگیری موضوع در دستور کار آنها قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران انتظامی خودرو مورد نظر را در یکی از معابر ورودی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن مقدار هزار و ۷۰۰ کیلو مس کابل برق و مخابرات کشف و راننده نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: در ادامه تحقیقات، ماموران سایر همدستان وی را شناسایی و آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از انبار آنها موفق به کشف پنج دستگاه ضبط خودرو و ۳۰۰ کیلوگرم مس کابل برق و مخابرات شدند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در این راستا چهار متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده ۹ میلیارد ریال برآورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha