۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85017734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح تقویت خط گازرسانی بوشهر - تنگستان آغاز شد

بوشهر - ایرنا - همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر عملیات اجرایی تقویت خط گاز رسانی تنگستان پایداری جریان گاز در این شهرستان روز پنجشنبه در آیینی با حضور مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این آیین گفت: قبل از انقلاب تنها به ۹ شهر و سه روستا گازرسانی شده بود این درحالی است که امروز به برکت انقلاب اسلامی یکهزار و ۲۲۵ شهر و ۳۶هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردار شده و انقلابی در نهضت گازرسانی کشور به وجود آمده است.

علی اکبر فقیه اظهار کرد: امروز با گازرسانی به ۳۹ شهر و ۴۹۰ روستای استان بوشهر ضریب نفوذ گازرسانی در بخش شهری و روستایی این استان به ۹۹ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: دستیابی به پایداری گاز طبیعی از مهمترین رویکردهای شرکت گاز استان بوشهر است در همین ارتباط در راستای پدافند غیرعامل خط تقویتی گازرسانی بوشهر - تنگستان که نقشی مهم در پایداری جریان گاز در مواقع بحران دارد، تعریف شده است.

فقیه گفت: پروژه خط تقویتی گازرسانی بوشهر - تنگستان با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار شامل ۲۲ کیلومتر خط تغذیه فولادی ۱۲ اینچ است که از تنگستان شروع و تا ورودی شهر جدید عالیشهر ادامه دارد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه پایداری جریان گاز بوشهر و تنگستان به ضریب بالایی می‌رسد و ضریب قطعی آن در مواقع بحرانی کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: پروژه خط تقویتی گازرسانی بوشهر - تنگستان در مدت هشت ماه اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تا پیش از انقلاب با وجود جمعیت ۲۰ میلیون نفری و پهن کردن فرش قرمز برای همکاری‌های بین المللی اما کارها و اقدامات قابل توجه و چشمگیر برای مردم انجام نمی‌شد این درحالی است که با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت و توسعه در اقصی نقاط کشور به وضوح قابل لمس است.

محمد هادی رستمیان افزود: امروز فرزندان همین سرزمین در دانشگاه‌ها حضور دارند و با کسب علم و دانش بزرگترین و مهمترین اقدامات توسعه با همت و توان آنها رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: درخت انقلاب تنومند شده و در مقابل شدیدترین توفان‌ حوادث محکم و با اقتدار درمقابل توپخانه رسانه ای دشمن ایستاده و همه مشکلات را از سر گذرانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha