۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85017801
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حاجی بابایی: با نگرش مثبت به اقدامات کمک حال دولت برای توسعه باشیم 

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثمره اقدامات خوب دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف نباید با منفی نگری همراه باشد گفت: با نگرش مثبت به اقدامات انجام شده کمک حال دولت برای توسعه باشیم. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حمیدرضا حاجی بابایی» روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از سالن باستانی شهر مریانج همدان اظهار داشت: دولت سیزدهم در سطح کشور و استان همدان اقدامات خوبی انجام داده و در مقابل باید از هرگونه نگرش منفی خودداری شود تا دولت در فضای آرام برای پیشرفت و گشایش مشکلات پیش رو تلاش کند.

وی اضافه کرد: توسعه روزافزون کشور به برکت خون شهدای گرانقدر و تلاش مسئولان در حال انجام است و در استان نیز شاهد اقدامات بسیار موثر همچون پتروشیمی ابن سینا بوده‌ام به طوریکه با ۴۰۰ میلیون یورو اعتبار از بانک توسعه و هلدینگ خلیج فارس، فعالیت این بخش گسترش چشمگیری خواهد یافت.

حاجی بابایی در ادامه با اشاره به جایگاه ارزشمند ورزش زورخانه‌ای در سطح همدان گفت: نهضت ورزش باستانی در همدان ایجاد شده و هم اکنون سالن بین المللی زورخانه‌ای کشور را در حال ساخت داریم.

وی با تشریح جانفشانی و رشادت‌های سرداران و فرماندهان شهید شهر مریانج گفت: مریانج با ۱۰ هزار جمعیت ۱۵۷ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه ۱۰ سردار و ۱۰ فرمانده شهید جزو شهدای این خطه بودند افزود: شهیدان مریانجی از شهدای گرانقدر مریانج هستند و ۶ شهید از این خانواده تقدیم انقلاب شده است.

سالن باستانی شهیدان مریانجی امروز /پنجشنبه/ همزمان با دهه مبارک فجر در شهر مریانج از توابع شهرستان همدان به بهره برداری رسید.

برای احداث سالن باستانی شهدای مریانج پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت ورزش و جوانان کشور هزینه شد.

استان همدان دارای بیش از ۱۰ زورخانه شخصی و دولتی با ۵۰۰ ورزشکار در رشته‌های مختلف باستانی است و هم اکنون نیزعملیات ساخت بزرگترین مجموعه بین المللی زورخانه کشور در دست اقدام است.

در مراسم افتتاح سالن باستانی شهیدان مریانجی قرار بود حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور نیز حضور یابد که بنا به دلایلی این سفر انجام نشد.

استان همدان دارای بیش از ۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ رشته ورزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha