۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85017962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرحهای عمرانی بجستان خراسان رضوی با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا شد

گناباد-ایرنا- فرماندار بجستان گفت: برای اجرای طرحهای عمرانی و زیربنایی ویژه دهه فجر، ۸۰۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال طی یک سال گذشته در این شهرستان خراسان رضوی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن حیدری عصر پنج شنبه در آیین بهره‌ برداری از پنج طرح در حوزه عمران شهری بجستان افزود: با صرف این میزان اعتبار طرحهای عمرانی و زیربنایی در مناطق شهری و روستایی شامل بهسازی و آسفالت معابر شهری، احیا و مرمت و لایروبی قنوات، توسعه زیرساختهای مخابراتی و برق رسانی مناطق شهری و روستایی در بجستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: احداث استخر ذخیره آب، مرمت و آسفالت معابر روستاهای جزین، مزار، رضائیه، درزاب، حسین آباد، ابوخازن، مطرآباد و مرندیز و احداث چمنهای مصنوعی از دیگر طرحهای عمرانی در بجستان است که همزمان با دهه فجر بهره‌برداری می شود.

حیدری ادامه داد: ۱۱۷ هزار متر مربع معابر روستاهای بخش مرکزی بجستان هم در همین مدت آسفالت شده است.

فرماندار بجستان همچنین از اختصاص بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی از محل منابع مختلف طی سالجاری به این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در بخشهای مختلف اقتصادی و زیربنایی طی سالجاری در شهرستان بجستان در حال اجرا است، افزود: اجرای سه طرح شاخص برای تقویت شبکه آب شرب و احداث تاسیسات آبرسانی به منظور کاهش مشکل تامین آب در مناطق شهری و روستایی با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال از این جمله است.

حیدری اظهار داشت: ۶۴ طرح در بخشهای مختلف عمرانی، اقتصادی ، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با دهه فجر سالجاری در شهرستان بجستان به بهره برداری می رسد.

حیدری مهمترین برنامه های فرهنگی و اجتماعی ویژه دهه فجر در این شهرستان را غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری آیین سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی، طرح خاطره نگاری ویژه والدین شهدا، برگزاری نمایشگاهها و رقابتهای فرهنگی، ورزشی، هنری و محصولات صنایع دستی ویژه بانوان، پیاده روی خانوادگی، جنگ شادی، شب شعر انقلاب، توزیع ۱۹ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، اعزام گروههای بهداشتی و درمانی برای ویزیت رایگان به مناطق روستایی، بهره برداری واحدهای مسکونی و چمن مصنوعی روستایی برشمرد.

پنج طرح در حوزه عمران شهری بجستان با صرف اعتبار ۲۳ میلیارد ریال عصر پنج شنبه و در دومین روز دهه فجر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha