۹۰ پروژه اقتصادی و عمرانی شهرستان دشتی افتتاح و یا اجرایی شد

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: همزمان با دومین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر ۹۰ پروژه اقتصادی و عمرانی با ۲هزار و ۳۷۱ اعتبار در شهرستان دشتی افتتاح و یا اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در پایان سفر به شهرستان دشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این شمار ۸۰ پروژه با ۵۴۸ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۱۰ پروژه نیز با یک هزار و ۸۲۳ میلیارد تومان اقتصادی هستند.

وی با اشاره به رشد پنج برابری اجرا و افتتاح پروژه ها در شهرستان دشتی بیان کرد: پیشرفت پروژه ها به لحاظ کمیت و کیفیت نسبت به ۶ ماه پیش و یکسال گذشته در شهرستان دشتی از یک رشد پنج برابری برخوردار و این بیانگر عزم راسخ مسئولان استان در اجرای پروژه های مختلف اقتصادی و عمرانی است.

محمدی زاده ادامه داد:امروز با همت و تلاش مسئولان تمام مناطق استان بوشهر به کارگاهی عمرانی و اقتصادی تبدیل شده و در راستای عمران و آبادانی روستاها و اشتغال آفرینی و تولید کارهای مهمی انجام شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هرچه زمان اجرای پروژه ها کمتر باشد پروژه ها اقتصادی‌تر انجام می شوند، گفت: یکی از نقاط قوت پروژه‌های شهرستان دشتی اجرای پروژه ها در زمان فشرده است.

وی یادآور شد: همه این طرح‌ها و پروژه های عمرانی و اقتصاد که با همت مردم، مسئولان و بخش خصوصی افتتاح و اجرایی شده است را به مردم غیور و متدین دشتی هدیه می شود.

محمدی زاده با اشاره به همراهی و همدلی شورای شهر و شهرداری خورموج گفت: این همراهی و همدلی بیانگر خردمندی انسان‌ها است که منافع شخصی را بر منافع مردم ترجیح نداده و فرصت ها را از دست نمی‌دهد.

وی افزود: مردم دشتی مردمی بزرگ، اهل ادب و با فرهنگ و متدین هستند.

استاندار بوشهر گفت: حضور شخص رئیس جمهور در شهرستان دشتی و سخنرانی در این شهرستان یکی از برنامه های سفر قریب الوقوع هیات دولت به استان بوشهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha