نماینده ولی‌فقیه در مازندران: صدا و سیما به مطالبات مردمی و غنای فرهنگی و دینی بیشتر توجه کند

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز به بهانه ضعف در صدا و سیما، مردم به درست و یا غلط به سمت برنامه های ماهواره رفته اند، گفت: رسانه ملی باید به قوت فنی، غنای فرهنگی و دینی و مطالبات مردمی بیشتر توجه کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمد باقر محمدی لایینی روز جمعه در آیین افتتاحیه طرح های فنی صدا و سیمای مازندران افزود: برنامه ها و تجهیزات فنی صدا و سیمای استان در شان مردم مازندران نیست، چراکه تصویر دریافتی استان از شبکه های استانی بسیار ضعیف است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ابزار قوی و محتوای قوی در رسانه ملی مهم است، گفت: ابزار قوی و محتوای ضعیف یعنی خودت تهیه و خودت هم بشنوی و ببینی است.

آیت الله محمدی لائینی افزود: کلید انقلاب اسلامی "ما می توانیم" است، امام راحل به ما باوراند که "ما می توانیم"، اما کسانی که امروز کشور را به غرب متصل می کنند ، القا به «نمی توانیم »می کنند.

وی تصریح کرد: صدا و سیما باید تولید محتوا کند، امام راحل رسانه ملی را دانشگاه دانستند، اما همچنان فقر مهارتی در این رسانه زیاد است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان مازندران بیان کرد: تحلیل محتوا در رسانه ملی باید به سمت دغدغه های مردم برود ، نابسامانی فرهنگی امروز جامعه کشور باید از طریق رسانه ملی حل و فصل شود، به هر حال باید بپذیریم این معضل از طریق این رسانه ملی به این درجه رسیده است که راهکار حل آن هم در این رسانه است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: ضعف و قوت های رسانه ملی زیاد است که باید ضعف ها را از بین ببریم و قوت ها را بیش از پیش تقویت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha