۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85018504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید از موزه تاریخ طبیعی اردبیل رایگان است

۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85018504
بازدید از موزه تاریخ طبیعی اردبیل رایگان است

اردبیل- ایرنا- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی این استان به مناسبت دهه مبارک فجر رایگان است.

حسن قاسم پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه بازدید از موزه تاریخ طبیعی اردبیل از تاریخ 12 تا 20بهمن ماه برای عموم مردم رایگان است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند به جز ایام تعطیل، روزانه از ساعت ۸ تا ۱۴ از این موزه که در حاشیه شرقی دریاچه شورابیل، جنب دانشگاه پیام نور اردبیل قرار دارد، بازدید کنند.

وی اظهار کرد: موزه تاریخ طبیعی با وجود گونه‌هایی از حیوانات پوست‌آرایی شده (تاکسیدرمی)، سنگواره‌ها و سنگ‌های مختلف مجموعه‌ای زیبا از طبیعت استان را در مقیاسی کوچک برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل بیان کرد: موزه تاریخ طبیعی اردبیل ۱۷ گونه پستاندار، ۸۵ گونه پرنده، ۲۰ گونه ماهی، ۱۲ گونه خزنده و دوزیست و نمونه های متنوعی از حشرات و تیپ‌های مختلف گیاهی را شامل می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از مردم، همیاران و دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه تخلفات زیست‌محیطی مراتب را به اولین پاسگاه محیط‌بانی ، پاسگاه انتظامی و یا به سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ حفاظت محیط‌زیست استان گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مجموع ۲۷ درصد مساحت استان اردبیل منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha