۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85597998
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امکان بازدید مجازی از موزه تاریخ طبیعی اردبیل فراهم شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از فراهم شدن امکان بازدید مجازی از موزه تاریخ طبیعی اردبیل خبر داد.

حسن قاسم‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاقه‌مندان و دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند به صورت رایگان در هر ساعت از شبانه‌روز از موزه تاریخ طبیعی اردبیل به صورت مجازی بازدید کنند.

وی در خصوص ضرورت و اهمیت موزه تاریخ طبیعی اردبیل گفت: با ایجاد بستر بازدید مجازی از موزه تاریخ طبیعی اردبیل فرصتی برای علاقه‌مندان فراهم شده که مجموعه‌ای از تنوع زیستی و گونه‌هایی از حیات وحش پوست‌آرایی شده (تاکسیدرمی)، سنگواره‌ها و سنگ‌های مختلف و مجموعه‌ای زیبا از طبیعت استان را در مقیاسی کوچک به صورت مجازی مشاهده کنند.

این مقام مسئول افزود: موزه تاریخ طبیعی اردبیل با به نمایش گذاشتن تاکسیدرمی‌های مختلف گنجینه‌ای از دانش و تنوع را در خود جای داده است.

امکان بازدید مجازی از موزه تاریخ طبیعی اردبیل فراهم شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل اضافه کرد: علاقه‌مندان به بازدید از موزه حیات وحش به صورت مجازی می‌توانند به نشانی http://jahanaco.com/ardebiltour/ مراجعه و از آن بازدید کنند.

موزه تاریخ طبیعی اردبیل در نزدیکی دریاچه شورابیل و در مجاورت دانشگاه پیام‌نور قرار گرفته است و همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۴ پذیرای علاقه‌مندان است.

در این موزه ۱۷ گونه پستاندار، ۸۵ گونه پرنده، ۲۰ گونه ماهی، ۱۲ گونه خزنده و دوزیست و نمونه‌های متنوعی از حشرات، تیپ‌های مختلف گیاهی و انواع سنگ و سنگواره نگهداری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha