فرماندار: مراغه بر اساس عدد و رقم در مسیر پیشرفت قرار دارد

مراغه- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار مراغه با اشاره به اینکه ۱۱۴ طرح با ۴۶۰ میلیارد تومان هزینه در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان افتتاح و ۱۴ طرح دیگر کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: توسعه مراغه در دولت مردمی شتاب گرفته است و اکنون بر اساس عدد و رقم در مسیر پیشرفت قرار دارد.

به گزارش ایرنا «داود اسدیان» روز جمعه در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با امام جمعه این شهرستان افزود: یکی از طرح‌های سرآمد این شهرستان که تکمیل آن در دولت مردمی با اعتبارات ملی مورد توجه ویژه قرار گرفته، آزادراه مراغه - هشترود می‌باشد که امسال ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه این میزان هزینه با ۱۰ سال گذشته برابری می‌کند، بیان کرد: اکنون قطعه اول دارای ۵۰ درصد و قطعه‌های سه و چهار از ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اعتبار یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی سال آینده، ۴۰ کیلومتر از آن به عنوان یکی از مطالبه‌ها و آرزوهای مردم شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز جاده قدیمی مراغه - هشترود نیز در دولت مردمی اصلاح شده، اضافه کرد: به واسطه اصلاح این نقاط، آمار سوانح جاده‌ای در این مدت به شدت کاهش یافته است.

وی همچنین پیشرفت مراغه در حوزه‌های مختلفی چون بهداشت و درمان، اقتصاد و آبادانی روستایی و غیره را یادآوری کرد و از مسئولان اجرایی شهرستان خواست تا بیش از پیش در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنند.

تبیین دستاوردها در کنار فعالیت‌های اجرایی در اولویت قرار گیرد

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز با تاکید بر تبیین دستاوردهای نظام در کنار فعالیت‌های اجرایی، بیان کرد: طی سال‌های اولیه‌ی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این دستاوردها بسیار محسوس بود و با گذشته ۴۴ سال از آن زمان، گاهی فعالیت‌های اجرایی در افکار عمومی مطرح نمی‌شود.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی همچنین از مسئولان اجرایی این شهرستان خواست تا با جدیت تمام در مسیر خدمت‌رسانی به این مردم حرکت کنند و در کنار آن به فعالیت‌های فرهنگی نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان همزمان با ایام‌الله دهه‌فجر با هدف تجدید بیعت با امامین انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب و شهدا به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

فرماندار مراغه نیز پس از این آیین و قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران حضور یافت و روند توسعه شهرستان در دولت مردمی را برای آنان تبیین کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha