عوارض سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد طبق نرخ تورم قابل افزایش است

مشهد-ایرنا- افزایش بهای عوارض سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد بر اساس مصوبه شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد، حداکثر برابر نرخ تورم اعلامی از سوی مرکز آمار ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری مشهد روز جمعه در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم، شورایی برخاسته از دل مردم بوده و باورمند به «مردم‌مداری» و «مردم‌محوری» است.

سید ابراهیم علیزاده افزود: بنابراین همه به دنبال این هستیم که کمترین فشار به مردم وارد شود و از طرفی، هزینه‌های شهر را هم بتوانیم مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: شورا این رویکرد و نگاه را پیوسته در تمامی مصوبات و تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود پیاده‌سازی کرده‌ است.

علیزاده با اشاره به لایحه عوارض سال ۱۴۰۲ شهرداری بیان داشت: تجلی سیاست مردم‌محوری و مردم‌مداری در این لایحه نیز قابل مشاهده است، به نحوی که با وجود همه دشواری‌ها و تنگناهای مالی و اقتصادی، نرخ افزایش بهای عوارض شهرداری، مازاد و بیشتر از نرخ تورم اعلامی از سوی مرکز آمار ایران نیست.

مشهد در نوروز ۱۴۰۲ میزبان حجم بالای زائران است

رییس شورای اسلامی مشهد نیز در ابتدای این جلسه گفت: با توجه به اینکه امسال پنجم فروردین ماه آغاز ماه مبارک رمضان است، پیش می کنیم زائران بارگاه منور رضوی در بازه ۱۰ روزه برای سفر به مشهد برنامه ریزی کنند، لذا در نوروز ۱۴۰۲ با حجم بالایی از زائران روبرو خواهیم بود.

حسن موحدیان افزود: همه دستگاه های خدمت رسان و بویژه شهرداری مشهد لازم است تدابیر و اقدامات لازم را برای میزبانی شایسته از زائران پیش بینی کنند.

وی همچنین به برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد اشاره و بیان کرد: با توجه به اهمیت این رویداد فرهنگی در سالگرد انقلاب اسلامی مدیریت شهری مشهد برای برپایی هر با شکوه تر این رویداد همکاری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha