۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85018657
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاشان از قطب های ورزش استان اصفهان است

۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴
کد خبر: 85018657
کاشان از قطب های ورزش استان اصفهان است

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت:شهرستان کاشان با برخورداری از استعدادهای خوب ورزشی یکی از قطب های ورزش استان اصفهان است.

به گزارش ایرنا،جواد محمدی، روز جمعه در آیین کلنگ زنی خانه تکواندو شهرستان کاشان افزود:اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای توسعه فضای ورزشی در کنار خیران است و خانه ورزش تکواندو کاشان باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و در آینده در حوزه ورزش کاشان کارهای بزرگ تری انجام می شود.

وی اظهار کرد:استان اصفهان در حوزه کارهای خیری زبانزد خاص و عام است و در حوزه ورزش یک مجمع خیرین ورزش یار در استان داریم و همه پای کار توسعه زیرساخت های ورزشی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: هفته گذشته مسابقات جام پرچم استان اصفهان به میزبانی کاشان برگزار شد و به زودی مرحله کشوری این مسابقات هم در کاشان برگزار می شود و یک برگ افتخار دیگر به افتخارات گذشته کاشان افزوده می شود.

فرماندار ویژه کاشان هم گفت: امروز شاهد کلنگ زنی خانه تکواندو کاشان با زیربنای ۲ هزار متر مربع و مساحت سه هزار متر مربع هستیم و اداره ورزش و جوانان کاشان با استفاده از ظرفیت خیران ورزش یار،باید زمینه ایجاد باشگاه های دیگر در رشته های مختلف ورزشی را فراهم کند تا سرانه ورزشی ما به حد استاندارد برسد تا اگر جوانان بخواهند ورزشی را انتخاب کنند امکان انتخاب برای آنها فراهم باشد.

محمدشریف زارعی افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرصت را ایجاد کرده و در حوزه ورزش هر سال با شتاب بالا امکانات ورزشی در همه نقاط کشور ایجاد می شود و هم اکنون ۴۲ روستای کاشان دارای خانه ورزشی است اما در گذشته چنین امکاناتی نبود و انقلاب اسلامی به همه نیازهای جوانان توجه دارد.

خانه تکواندو کاشان امروز(14آذر) در زمینی به مساحت سه هزار متر و زیربنای ۲ هزار متر مربع کلنگ زنی شد، اعتبار مورد نیاز برای ساخت این خانه ورزشی ۱۰ میلیارد تومان است که از محل حمایت های خیری تامین شده و قرار است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha