هرمزگان بر بام فوتسال دانش آموزی کشور ایستاد

۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۰۷
کد خبر: 85018740
هرمزگان بر بام فوتسال دانش آموزی کشور ایستاد

بندرعباس - ایرنا - سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال پسران متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینیه و ثارالله میانه و۱۷۶ شهید دانش آموز استان هرمزگان با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش جمعه شب خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال دانش آموزان پسر هرمزگان توانست در فینال با شکست تیم اصفهان، بر سکوی نخست رقابت‌های قهرمانی مدارس کشور تکیه بزند.
تیم اصفهان دوم شد و تیم های فوتسال بوشهر و خراسان رضوی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم مسابقات ایستادند و جام اخلاق نیز به تیم خراسان جنوبی رسید.
در دیدار پایانی این مسابقات تیم های فوتسال پسران استان هرمزگان و استان اصفهان به مصاف همدیگر رفتند که در یک بازی پرهیجان و جذاب در وقت قانونی به تساوی سه بر سه رضایت دادند.
در ضیافت ضربات پنالتی این هرمزگان بود که با حمایت تماشاگران پرشور خود توانست با نتیجه چهار بر سه به برتری دست پیدا کند و بر بام نخست فوتسال پسران کشور بایستد.
حمیدرضا رحیمی بازیکن شماره هشت هرمزگان به عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات معرفی شد و محمدرضا نوروزی دروازبان استان نیز توانست با عملکرد درخشان خود در درون دروازه هرمزگان، صاحب عنوان بهترین سنگربان این مسابقات را به خود اختصاص دهد.
محمد باقر زاده از تیم هرمزگان نیز با زدن پنج گل در این مسابقات توانست به عنوان آقای گل سی و نهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور دست پیدا کند.
دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوم کشور در این دوره از مسابقات در ۲ رشته ورزشی دو و میدانی و فوتسال از روز دهم تا ۱۵ بهمن ماه با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد در رشته فوتسال ۳۳۰ نفر از ۲۸ استان و در رشته دو و میدانی۱۷۰ نفر از ۲۸ استان شرکت کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha