۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85018888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال برای کسب و کار مددجویان زنجانی پرداخت شد

زنجان- ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی ۹ ماهه امسال از محل تسهیلات اشتغالزایی برای راه اندازی کسب و کار ۹۷۸ نفر از مددجویان این استان هزینه شده است.

سلمان حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهزیستی استان زنجان در راستای حمایت از فرصت های شغلی مددجویان و اقشار کم درآمد تحت پوشش، برای بیش از هزار نفر نیز حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی پرداخت کرده است.

وی اضافه کرد: بهزیستی بر توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار تاکید جدی دارد بطوری که حق بیمه تامین اجتماعی برای یک هزار و ۳۸۶ نفر از زنان سرپرست خانوار شهری، روستایی و عشایری پرداخت شده است.

این مسوول ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، برگزاری دوره های آموزشی، ایجاد گروه های همیار، حمایت از کودکان فرزندان زنان سرپرست خانوار وغیره از اهم چرخه حمایتی این گروه است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: زنان نقش مهم و بسزایی در خانواده، بویژه در خانواده هایی که به هر علتی سرپرست خانوار هستند، دارند و در راستای ارتقاء توانایی‌ها و مهارت‌های زیستی، روانی، اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های زنان سرپرست خانوار و به حداقل رساندن مشکلات و مسائل قشرهای محروم ضروری است خدمات خاصی به این قشر رسانده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha