وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: منطقه مرهون رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی است

کرمان - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نه تنها مردم ایران بلکه مردم کل منطقه مرهون رشادت‌های سپهبد شهید سلیمانی است، زیرا وی جلوی تروریسم وحشتناکی را گرفت.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار بین المللی شهدای شهر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: ان شاالله خداوند روح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را با امام علی (ع) محشور کند.

وی با بیان اینکه در کنار زیارت مرقد سردار دلها در این سفر، افتتاح یکی از زیباترین موسسات فرهنگی کشور را در دستور کار داریم که موجب افتخار است و این مجموعه جزء مجموعه های است که به لحاظ زیبایی و معماری و از نظر مجموعه هایی که در آن آماده بهره برداری است، تقریبا جزء بهترین های تاریخ فرهنگ و هنر کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این مجموعه جزء دو سه تالار اولی است که تاکنون در کشور به افتتاح رسیده است.

وی گفت: همچنین دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی از کرمان گرفته نشده و این دبیرخانه سال آینده در کرمان و چند منطقه دیگر گشایش خواهد یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: منطقه مرهون رشادت‌های سپهبد شهید سلمیانی است

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (شنبه) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار بین المللی ادای احترام کرد.

محمدمهدی اسماعیلی ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام با نثار گل بر مزار شهدا با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید پیمان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به منظور بازدید و افتتاح چند طرح در شهر کرمان به این استان سفر کرده است.

اسماعیلی بدو ورود به استان کرمان در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد استقبال استاندار، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

اما از جمله برنامه های دکتر اسماعیلی در کرمان افتتاح تالار فرهنگ و هنر که ساخت آن حدود ۱۳ سال طول کشیده شد و سکانداری هفت استاندار را در ادوار مختلف این استان تجربه کرده است امروز یکی ازبرنامه های مهم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان کرمان است.

همچنین دیدار با خانواده شهید خیامی، بازدید از بیت‌الزهرای کرمان، دیدار با محمدعلی گلاب زاده پژوهشگر مرکز کرمان شناسی و نشست در خصوص نحوه اداره تالار فرهنگ و هنر از جمله برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان کرمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha