کاروان اقلام ورزشی به مناطق ۲۴ گانه آموزشی آذربایجان غربی ارسال شد

ارومیه - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر کاروان اقلام غذایی، ورزشی و بهداشتی با عنوان کاروان فجر به مناطق ۲۴ گانه این استان ارسال شد.

نادر اسدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل ۱۶ هزار توپ ورزشی، تور دروازه هندبال و والیبال و کیف کار معلمان ورزش (ساک، کاپشن شلوار و تی شرت ورزشی)، ۱۵۰ تخت معاینه برای تجهیز اتاق بهداشت مدارس بوده و برای مراقبان سلامت روپوش، کفش طبی و اقلام مورد نیاز آنان تهیه و ارسال شده است.

وی ادامه داد: از مدیران مناطق درخواست می‌شود تا این اقلام به صورت واقعی در سطح مدارس توزیع و به موقع به دست دانش آموزان برسد تا آنان لذت ورزش را احساس کنند.

اسدی اضافه کرد: برنامه ریزی‌های انجام شده بر این مبناست که این اقلام انبار نشوند و مستقیم به دست دانش آموزان برسد.

به گفته اسدی، این اقلام از محل اعتبارات وزارتی در قالب کاروان بهداشتی و ورزشی برای همه مدارس استان پیش بینی شده و ارزش ریالی آن ۸۰ میلیارد ریال است که ۶۰ میلیارد ریال در قالب ورزشی و بهداشتی، ۲۰ میلیارد ریال از محل افتتاح چمن‌های مصنوعی است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز با اشاره به تخصیص اقلام غذایی به مدارس شبانه روزی گفت: تخصیص اقلام غذایی به مدارس شبانه روزی استان مصوبه شورای آموزش و پرورش بوده و به دستور استاندار آذربایجان غربی محقق شده است.

افشین سنایی با اشاره به اینکه این اقلام غذایی شامل ۱۰ تُن مرغ، پنج تُن روغن و ۵۰ تُن برنج است، ادامه داد: این اقلام به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بوده است و در دهه مبارک فجر همراه با کاروانی به مناطق مختلف ارسال می‌شود.

آذربایجان غربی دارای ۶۸۰ هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار مدرسه در حال تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha