۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85020281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدمینتون‌کاران استان اردبیل سالن اختصاصی ندارند

اردبیل- ایرنا - رئیس هیات بدمینتون استان اردبیل گفت: استان اردبیل سالن و خانه اختصاصی ورزش بدمینتون ندارد و ورزشکاران استان در این زمینه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

رییس هیات بدمینتون استان اردبیل در حاشیه برگزاری مسابقات لیک بدمینتون استان که در شهر خلخال برگزار شد، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمامی استان‌ها بجز اردبیل از خانه و تجهیزات لازم برای بدمینتون برخوردار هستند که متاسفانه ورزشکاران و علاقمندان به این رشته در استان اردبیل در این خصوص با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

بهزاد تقی‌زاده با بیان اینکه تاکنون پیگیری‌های بسیاری در این زمینه از سوی هیات استان انجام شده، افزود: با توجه به اینکه هیات‌های شهرستانی بدمینتون طی سالیان متوالی جزو هیات‌های نمونه بوده‌اند، نگرانی ما این است که به دلیل نبود زیرساخت‌های کافی در این رشته ورزشی در استان دچار ریزش نفرات شویم و استعدادهای استان در ورزش شکوفا نشوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ ورزشکار در هیات بدمینتون استان اردبیل در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان زیر نظر مربیان کارکشته فعالیت می‌کنند، گفت: رتبه اردبیل در رشته بدمینتون از رتبه ۲۲ کشوری در سال ۱۳۹۸ به رتبه های مناسبی در ۲ سال اخیر ارتقا یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد در سایه حمایت‌های مالی نام بدمینتون استان مطرح شود.

به گزارش ایرنا در این دور از مسابقات، ورزشکاران تیم بدمینتون خلخال با غلبه بر حریفان خود، عنوان قهرمانی دور رفت مسابقات لیگ بدمینتون استان اردبیل را از آن خود کرد.

تقی زاده در این زمینه گفت: در سال‌های اخیر بدمینتون کاران خلخال ضمن برتری بر رقبای خود در استان به عنوان نمایندگان استان در مسابقات ملی حضور داشته‌اند.

دور رفت مسابقات لیگ بدمینتون استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با محوریت کنگره ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل به میزبانی خلخال و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پوریای ولی این شهر و با حضور چهار تیم برگزار شد که در پایان مسابقه تیم بدمینتون خلخال قهرمان استان شد و تیم‌های بدمینتون شهرهای اردبیل،کوثر و هشجین به ترتیب رتبه‌های دوم، سوم و چهارم این مسابقات را کسب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha