۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱:۱۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85020740
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مقاومت فلسطین ۱۷ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند

تهران- ایرنا- منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق اشغالی ۱۷ عملیات علیه صهیونیست‌ ها انجام دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین، مرکز اطلاعات فلسطین موسوم به "معطی" در گزارشی اعلام کرد که این عملیات در قدس و کرانه باختری روی داده است.

براساس این گزارش نیروهای اشغالگر صهیونیست با دو بسته انفجاری هدف قرار گرفتند، همچنان که جوانان فلسطینی مانع از حمله دو شهرک نشین صهیونیست شده و خودروی شهرک نشینان را نیز تخریب کردند.

جوانان فلسطینی همچنین در نزدیکی شهرکنشین "عوفرا" اقدام به سنگ اندازی به صهیونیست‌ها کرده، یک خودرو را در رام الله منهدم کردند.

همچنین گزارش ها از درگیری در اردوگاه "الجلزون" خبر می دهند.

همزمان با درگیری شدید جوانان فلسطینی با نیروهای اشغالگر در روستای "اللبن" غربی در رام الله، فلسطینی‌ها مانع از تعدی شهرک نشینان به این روستا شدند.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت در دو عملیات جداگانه به اشغالگران تیراندازی کردند، عملیات نخست در ایست و بازرسی "الجلمه" و دومین عملیات "در منطقه "عجه" رخ داده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی بویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha