۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85020820
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۱ طرح دهه فجر در اسفراین خراسان‌شمالی افتتاح و کلنگ زنی شد

بجنورد- ایرنا- ۹۱ طرح با اعتبار ۱۵ هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال همزمان با ششمین روز از چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان اسفراین خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار خراسان شمالی روز دوشنبه در آیین افتتاح متمرکز طرح های دهه مبارک فجر در شهرستان اسفراین اظهار کرد: از این تعداد؛ ۸۲ طرح با اعتبار۲ هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال افتتاح و ۹ طرح با اعتبار ۱۳ هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد افزود: افتتاح طرح های باغ کتاب، کارخانه تولید خوراک دام، کارگاه تولیدی صنایع چوبی، کلنگ زنی پروژه گازرسانی به هشت روستا، پروژه خط تقویت شهری و کلنگ زنی پروژه طرح تولید فولاد به روش CCM از جمله مهمترین این طرح ها است.

وی تصریح کرد: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای باغ کتاب اسفراین هزینه شد و محوطه سازی به مساحت سه هزار مترمربع، جدول گذاری به طول ۶۰۰ متر و اجرای پازل به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع، احداث آب‌نما و فضای سبز در این محوطه انجام شد.

۹۱ طرح دهه فجر در اسفراین خراسان‌شمالی افتتاح و کلنگ زنی شد

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور وحدت و یکدلی مردم ایران برای پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: مردم مسلمان ایران برای پیروزی انقلاب و حفظ این نظام اسلامی سختی های زیادی متحمل شده اند و از هیچ کوششی برای پیشرفت و توسعه آن دریغ نکردند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اضافه کرد: گرامیداشت این ایام وظیفه همه ما است زیرا که برای پیروزی این انقلاب شهدای زیادی تقدیم میهن اسلامی شده است.

حسین نژاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچمدار دفاع از مظلومان جهان است، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که همواره یاور مظلومان بوده است و قدرت خود را در راه عدالت و کمک به محرومان قرار داده است.

وی تصریح کرد: دشمن زخم خورده نیز برای رسیدن به اهداف شوم خود به صورت ریشه ای نقاط قوت کشور را هدف قرار داده اند اما تا زمانی که انسجام خود را حفظ کنیم ایران استوارتر باقی خواهد ماند.

۵۱۶ طرح با اعتبار سه هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با چهل و چهارمین ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر این پروژه ها مربوط به بخش صنعت و معدن، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی و شهرداری ها است و شهرستان شیروان با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار بیشترین افتتاح طرح را دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد که به دلیل برخورداری از ۲ مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر قطب صنایع بزرگ خراسان شمالی محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha