۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85020993
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰۰ نفر در ۱۲ مسجد شهرستان ملارد در آئین اعتکاف شرکت کردند

ملارد- ایرنا- امام جمعه شهرستان ملارد گفت: بیش از ۱۱۰۰ نفر معتکف در ۱۲ مسجد شهرستان ملارد در آئین اعتکاف شرکت کردند.

حجت الاسلام مهدی خوبانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت ایام دهه فجر و اعیاد رجبیه به عنوان ماه رحمت الهی و خودسازی و انس با خدا اظهار داشت: در این ماه در قرارگاه فرهنگی، جلسات متعددی را با عزیزان و متولیان عهده دار اعتکاف برگزار کرده ایم.

امام جمعه شهرستان ملارد افزود: بیش از ۱۱۰۰ نفر معتکف در ۱۲ مسجد شهرستان ملارد در آئین اعتکاف حضور یافته‌اند که از این میان ۸ مسجد در شهر ملارد و ۴ مسجد در صفادشت واقع شده است.

وی تصریح کرد: ۴ مسجد نیز ویژه اعتکاف دانش آموزی است که شامل مسجد جامع امیرالمومنین(ع) و مسجد جامع امام صادق(ع) ویژه دانش آموزان پسر و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مسجد صاحب الزمان در شهرک طلائیه ویژه دانش آموزان دختر است.

۱۱۰۰ نفر در ۱۲ مسجد شهرستان ملارد در آئین اعتکاف شرکت کردند

حجت الاسلام خوبانی بیان کرد: در مسجد جامع ملارد نیز اعتکاف به صورت عمومی برگزار می شود و مسجد خاتم الانبیا نیز ویژه عموم خواهران و مسجد جامع بیدگنه در روستای بیدگنه نیز ۱۵۰ نفر معتکف هستند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال خوب مردم و جوانان از آئین اعتکاف عنوان کرد: به برخی از مساجد و معتکفین در این ایام رفته ایم، خوشبختانه برنامه های متنوعی را برای معتکفین طراحی کرده اند و این سه روز برکات زیادی دارد و جوانان به خودسازی پرداخته و حلقه های معرفتی دارند.

امام جمعه شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: در مراسم اعتکاف درس های اخلاق و احکام نیز برگزار می شود و فضای نورانی حاکم است، امیدواریم این عزیزان نیز ما را از دعای خیرشان محروم نکنند.

وی بیان کرد: خدا را شکر می کنیم توفیقی شد تا چنین ظرفیتهایی ایجاد شود، با توجه به همزمان شدن با ایام الله دهه فجر نیز مباحث تبیینی وجود دارد، در این راستا از همه دست اندرکاران که برای اسلام و انقلاب و نظام تلاش می کنند تقدیر می کنیم.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha