مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند

قصرشیرین- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دفاع از دین خدا، یک امر واجب است و هیچ چیز بالاتر از حضور در این راهپیمایی برای ناامید کردن دشمن نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «بهمن ریحانی» روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه قصرشیرین در سرسرای غدیر این شهرستان مرزی با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان و بسیجیان و فرماندهان نظامی و انتظامی با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س)، افزود: اگر جهاد حضرت زینب (س) نبود امروز نمی توانستیم به این فرهنگ زیبای عاشورا برسیم و به آن ببالیم.

وی با بزرگداشت ایام دهه فجر گفت: ۴۳ سال در نبرد و تهدید و چالش با دشمنان قرار گرفتیم و وارد چهل و چهارمین سال عزت انقلاب می شویم و این سرمایه ای که امام راحل برای ما آورده و بعد از آن توسط خلف صادق ایشان، ما را از دره ذلت و تاریکی به قله عزت رسانده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با مقایسه دوران طاغوت و انقلاب اسلامی، اضافه کرد: دهه فجر جشن تولد اسلام علوی به جای اسلام اموی است و امام راحل نگاه جدیدی از دین به ما داد که به واسطه آن امروز در همه بسترها افتخارات بزرگی داریم و امروز دشمنان ما نگاه کنند که این ایام و راهپیمایی را چطور برگزار خواهیم کرد.

سردار ریحانی ادامه داد: ۴۳ سال است که ما در دنیا با پایگاه های شیاطین مقابله می کنیم و دشمنان با دین مخالف هستند چون اسلام رادر مقابل زیاده خواهی های خود می بینند و می دانند هر جا امام (ره) حرفی زد و شعاری داد به عمل پیوست.

وی گفت: ما ۴۳ سال بودیم، هستیم و خواهیم بود و از دین خدا حفاظت می کنیم و اغتشاشات اخیر برچیده شد اما دشمنی های دشمنان تمام نخواهد شد و در حوادث اخیر فضایی را علیه ملت ایجاد کردند که بسیار سخت تر از دوران دفاع مقدس بود و دلیل آن هم این است که اروپا و امریکا نمی خواهند پیشرفت دین خدا را ببینند و با انحاء مختلف سعی در مقابله با دین و اسلام و نظام ما دارند.

این فرمانده سپاه اضافه کرد: بهترین عمل صالح برگرفته از آیه قرآن حفاظت از دین خدا است و این صحبت سردار دل ها که جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم نباشد حرم های دیگر و نماز و قرآن نیست باید راهبرد دفاعی ما باشد چون دشمنان ما، کمتر از سوریه برای ما قائل نیستند و دنبال این هستند که ایران را تجزیه کنند تا اسمی از ایران و ایرانی و دین خدا نباشد.

سردار ریحانی با بیان اینکه دشمنان نظام دلسوز ما نیستند، ادامه داد: همین ها ابتدا تعداد زیادی از علمای سنی را در عراق و سوریه شهید کردند و هرکس مقابل خواسته های آن ها باشد او را از سر راه بر می دارند.

وی افزود: ما از این فتنه جدید سربلند بیرون آمدیم چون جریان پوچ و بی ریشه ای دنبال این بود که دین را از ما بگیرد، ولی مردم ما با وجود گلایه از مشکلات دست از دین خدا و عقبه تاریخی خود بر نمی دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه با قدردانی از تمام مردم و مسوولان شهرستان قصرشیرین در اربعین امسال برای پذیرایی از هزاران نفر از زائران افزود: مردم قصرشرین با حفظ وحدت و با اعتقاد دینی خود در اربعین به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خدمت کردند.

وی با بیان اینکه مرز رسمی خسروی مسیر اصلی کربلای معلی است، گفت: این شهرستان باید آمادگی کامل را برای اربعین سال آینده داشته باشد.

سردار ریحانی در ادامه با اشاره به تشکیلات عظیم بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل گفت: بسیج برای بیمه کردن انقلاب به وجود آمده و سپاه هم متولی بسیج است و بسیج متعلق به همه اقشار است و اگر بسیج نبود امروز نمی‌توانستیم از پیشرفت حرف بزنیم چون بسیج قدرت خداست در تمام چالش ها و حوادث ها حضور دارند و همه کسانی که اعتقاد به دین خدا و نظام و قرآن دارند و قدمی برای پیشرفت ایران بردارند، همه بسیجی هستند.

مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند

وی افزود: همه مسوولیم خود را تجهیز و بسیج را پشتیبانی کنیم چون بسیج مسوول پشتیبانی و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن است و در طول یکسال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان در راستای محرومیت زدایی توسط سپاه هزینه شده است.

این فرمانده ارشد سپاه کرمانشاه با تاکید بر حفظ وحدت همه گروه های دینی و اقشار مختلف مردم گفت: دشمنان ما از وحدت مردم ترس دارند و همین باعث عصبانیت آنان شده و در عین حال مسوولان نیز باید در راستای کرامت و حل مشکلات مردم تلاش کنند چون اگر امروز در مقابل تمام دنیا گردنمان بر افراشته است به واسطه حضور مردم به عنوان اقتدار و قدرت ملی ما است و عزت و سربلندی ما به پشتوانه مردم است.

مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند

سرپرست فرمانداری قصرشیرین نیز با تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما انقلاب محرومان به رهبری معمار کبیر انقلاب و پس از ایشان نیز با رهبری رهبر معظم انقلاب امروز آوازه و آرمان هایش جهانی است و با عرصه ظهور منافع ملی مرزها را درنوردیده است.

«محمد حیدری» با قدردانی از تلاش های فرمانده سابق سپاه شهرستان قصرشیرین، افزود: وی در سه جبهه مشخص ماموریتی تلاش های مثمری داشت که اولین جبهه حضور در اربعین بود که حمایت ها و هدایت های مجموعه سپاه در راستای برپایی موکب، خدمات رسانی و هماهنگی، حمل و نقل و تامین امنیت زائران قابل توجه بود و با روحیه ی جهادی نقش آفرینی خوبی داشتند.

وی اظهار کرد: در جبهه دوم تامین امنیت نیز سپاه در کنار مرزبانی و ارتش و دیگر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بسیار خوب عمل کرده و به واسطه تعامل بین نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی یک امنیت نفوذناپذیر در جغرافیای خشن و مرزهای شهرستان قصرشیرین داریم و به حمدالله نیروهای مسلح ما مرزبانانی همیشه هوشیار و بیدار هستند و در بخش امنیت با توانمندی در پیشبرد سیاست های نظام و شهرستان نقش آفرینی خوبی دارند و در اغتشاشات اخیر نیز دیدیم بسیج و مرزبانی، انتظامی و نهادهای امنیتی و دستگاه های اجرایی با هماهنگی بهترین عملکرد را به سرانجام رساندند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین جبهه سوم را جبهه فرهنگی اجتماعی نام برد و گفت: در قصرشیرین بیش از هر مولفه ای به کار فرهنگی اجتماعی نیاز داریم چون بافت اجتماعی این شهرستان یک سری الزامات را بر ما تحمیل کرده و مجبوریم در جبهه فرهنگی کارهایی را انجام دهیم و با همکاری نهادهای متولی یک کار فرهنگی در روستاها و شهرستان شروع شده که تاکنون مفید بوده است.

وی با تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه قصرشیرین از وی خواست تا با انرژی و توان بیشتر در جبهه فرهنگی و اجتماعی تلاش کند که در پایان ماموریت یک دستاورد مشخصی را داشته باشد.

مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند

امام‌جمعه قصرشیرین نیز با تبریک سالگرد شکوهمند انقلاب و تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب در جایگاه عزت و اقتدار قرار گرفته و قرآن می فرماید یاد بیاورید زمانی که قدرتی نداشتید و ضعیف بودید و ما به شما آرامش و امنیت دادیم.

حجت الاسلام «صادق صالحی» افزود: برگزاری آیین اعتکاف، آیین های عزاداری و سوگواری ماه محرم و صفر و برپایی مراسمات مذهبی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به وحدت به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن نمی تواند حضور همه مردم و مسوولان را در کنار هم ببیند و از این رو درصدد تخریب اتحاد و ایجاد چند دستگی در بین قشرهای مختلف جامعه است که ما وظیفه داریم با قدرت ایمان و با الگوپذیری از شهدا و حفظ وحدت و پیروی از ولی فقیه دشمن را بیش از پیش ناامید کنیم.

او در ادامه یکی از رسالت های سپاه را حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمان شهدا و امامان انقلاب بیان کرد.

در ادامه فرماندهان جدید و سابق سپاه قصرشیرین نیز در سخنانی خواستار حفظ وحدت اقشار مختلف مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه مسیر انقلاب و روشنگری و امید در جامعه شدند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار «محسن دارابی» فرمانده سابق سپاه قصرشیرین قدردانی و سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه قصرشیرین معرفی شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha