۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85021370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات مینی‌فوتبال روستاییان و عشایر کردستان پایان یافت

سنندج- ایرنا- همزمان با ششمین روز از دهه فجر، مرحله استانی مسابقات مینی‌فوتبال روستاییان و عشایر کردستان با قهرمانی نماینده کامیاران پایان یافت.

به گزارش ایرنا، مرحله استانی اولین دوره رقابت های مینی فوتبال روستاییان و عشایری استان کردستان با عنوان "جام پرچم" روز دوشنبه با برگزاری دیدار فینال در سنندج پیگیری شد.

این رقابت ها در سه روز برگزار شد که تیم روستای "الک" از توابع شهرستان کامیاران و تیم "ظفرآباد" از توابع شهرستان دیواندره به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

در دیدار پایانی بین تیم های الک و ظفرآباد که امروز در سالن بعثت شهر سنندج برگزار شد، تیم "الک" توانست حریف دیواندره ای خود را با نتیجه ۶ بر ۳ شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

بر این اساس تیم "الک" از توابع شهرستان کامیاران با ایستادن بر سکوی قهرمانی مرحله استانی به عنوان نماینده کردستان اسفندماه سال جاری به رقابت های قهرمانی کشور اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر کشور اعزام خواهد شد.

از هفته دولت این جام شروع شد و قهرمانان هر شهرستان به مرحله استانی راه پیدا کردند که مسابقات در مرحله استانی به مدت سه روز در سالن بعث سنندج به بصورت گروهی و دوره‌ای برگزار شد.

در حال حاضر بیش از ۶۴ هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی در کردستان فعالیت دارند.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha