فرماندار ویژه ری:هیچ وظیفه ای جز خدمت به مردم و برطرف کردن موانع تولید نداریم

شهرری- ایرنا- معاون استاندار تهران و فرمانده ویژه شهرستان ری با اعلام حمایت از تولید در این شهرستان گفت: هیچ وظیفه ای جز خدمت به مردم و برطرف کردن موانع تولید نداریم.

به گزارش ایرنا، حمید زمانی عصر دوشنبه درهمایش فجرآفرینان صنعت و تجارت شهرستان ری در فرهنگسرای ولا گفت:دیدارهای زیادی از مراکز صنعتی ری داشتم و با توجه به دستورات رییس جمهور مبنی بر ایجاد تسهیلات برای رونق تولید و رفع موانع، جلسات ستاد تسهیل را در شهرک های صنعتی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را حل می کنیم؛ از یاد نبریم که عشق صاحبان صنایع و واحدهای تولید به کار غیرقابل وصف است و ما سعی کردیم که کسی بیاید بر سر اداره صمت شهرستان ری که متخصص و حرفه ای باشد.

به گفته زمانی،هر مشکل و مانعی که بر سر موضوع تولید باشد را بر می داریم و هیچ شانیتی جز خدمت و در کنار صاحبان صنایع بودن نداریم.

وی خاطرنشان کرد:رئیس جمهور بر رفع مشکلات و تسهیل در امر تولید تاکید دارد و ما نیز سعی می کنیم تا تمام مشکلات از مالیاتی تا تسهیلاتی را حل کنیم.

همایش فجرآفرینان صنعت و تجارت شهرستان ری از مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس در این آئین با حضور مسئولان سپاه شهرری تقدیر شد.

همچنین از کارمندان برتر صمت، اصناف و بسیج اصناف شهرستان ری هم تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha