عامل تیراندازی در شهرک مسکن کرمانشاه دستگیر شد
تصویر آرشیوی است

کرمانشاه- ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در بازار طلافروشی‌های شهرک مسکن، گفت: با تلاش ماموران عامل اصلی این حادثه روز سه‌شنبه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز سه‌شنبه در این ارتباط اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به جرح به سمت یکی از مغازه های طلافروشی کرمانشاه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری۲۲ظفر با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در بلوار گل ها دستگیر کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه متهم دستگیر شده انگیزه اش را از این کار اختلاف شخصی با صاحب مغازه عنوان کرد، افزود: ضمن کشف سلاح شکاری استفاده شده، این فرد برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف بیش از ۵ کیلوگرم ماده مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه سخنانش از کشف پنج کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر گُل با تلاش ماموران پلیس مرکز استان خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران کلانتری ۱۷ بعثت و ۱۸ سجادیه مبنی بر فعالیت ۲ نفر در کار توزیع موادمخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان توزیع مواد مخدر در شهرک سجادیه و خیابان ابوذر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام شده ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر گل کشف و ۲ نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در کنگاور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک سارق حرفه ای در شهرستان "کنگاور" و اعتراف وی به ارتکاب ۲۴ فقره انواع سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت در "کنگاور"، ماموران پلیس شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و افزایش گشت های هدفمند موفق به شناسایی سارقی حین سرقت شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۴ فقره انواع سرقت در شهرستان "کنگاور" اعتراف کرد.

سردار جاویدان در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده سرقت یکی از اولویت های کار پلیس است.

دستگیری ۴۹ سارق در کرمانشاه کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین گفت: ماموران انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته (دوشنبه - ۱۷ بهمن) موفق به شناسایی و دستگیری ۴۹ سارق شدند تا به صورت میانگین در هر ساعت بیش از ۲ سارق دستگیر کرده باشند.

وی اظهار داشت: این ۴۹ سارق با تلاش ماموران پلیس شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، صحنه، سنقروکلیایی، کنگاور، دالاهو و ماموران پلیس آگاهی دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته سردار جاویدان در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۵۵ فقره سرقت کشف شد که بیشترین کشفیات مربوط به کابل وتجهیزات انتقال برق با ۱۶ فقره و قطعات و محتویات خودرو با ۸ فقره بوده است.

وی افزود: طی این مدت و با تلاش ماموران یک فقره سرقت منزل در کرمانشاه، پنج دستگاه خودرو مسروقه در صحنه و کرمانشاه و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در کرمانشاه کشف شد.

کشف ۲هزار لیتر سوخت قاچاق در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان سخنانش از کشف ۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی ثلاث باباجانی حین گشت زنی حوالی مسیردالاهو به سمت سرپل ذهاب به یک دستگاه نیسان مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

سردار جاویدان افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروی توقیفی، ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

این استان همچنین ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و د امتداد این مرزها ۲ مز رسمی و پنج بازارچه مرزی نیز فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha