۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85021552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقدیر رئیس دفتر رئیس جمهور از استاندار خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس دفتر رئیس جمهور طی نامه‌ای از اقدامات استاندار خراسان جنوبی درخصوص حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در متن نامه غلامحسین اسماعیلی آمده است: همانگونه که استحضار دارید بر پایه منشور دولت مردمی؛ توجه به ارزش‌های اسلامی و روحیه انقلابی، مردمداری، تلاش مخلصانه و جهادی و تحول‌گرایی، از شاخصه‌های مهم دولتمردان قلمداد شده است.

وی اضافه کرد: اولین سفر ریاست محترم جمهور در دور دوم سفرهای استانی به استان ولایتمدار خراسان جنوبی و استقبال کم‌نظیر مردم عزیز این خطه و مردم خونگرم «نهبندان» و روستای« لانو»، خصوصاً بعد از ناآرامی‌های پاییز ۱۴۰۱ و طراحی‌های دشمنان مردم و انقلاب برای ایجاد شکاف بین مردم و خادمان صدیق آنها، برگ زرینی از وفاداری مردم این استان به آرمان‌های بلند نظام اسلامی و امامین انقلاب بود.

در ادامه نامه رئیس دفتر رئیس جمهور آمده است: همچنین تلاش‌های جهادی و مخلصانه جنابعالی و تیم اجرایی استان در حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف، شایسته تقدیر و تشکر است.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در اولین سفر دور دوم سفرهای استانی روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر امسال در استان خراسان جنوبی حضور داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha