۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85021575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود ۹۹ درصد روستاهای کشور از نعمت برق برخوردار است

زنجان - ایرنا - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ساتکاب گفت: یکی از پر افتخارترین اقدامات وزارت نیرو گسترش رفاه در جامعه است به طوریکه هم اکنون حدود ۹۹ درصد روستاها و تمامی شهرها و جاده‌های کشور از نعمت برق برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی اکبری روز دوشنبه در مراسم امضای تفاهم نامه کارخانه نوآوری برق و انرژی بین شرکت مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) و گروه صنعتی ایران ترانسفو، افزود: ایجاد رفاه در حوزه انرژی با وقوع انقلاب اسلامی بیش از گذشته محقق شد که بخشی از آن ناشی از اعتماد نظام جمهوری اسلامی به مهندسان برق است.

وی اضافه کرد: مطابق تبصره ذیل آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان، وزارت نیرو از طریق سازمان های توسعه‌ای خود باید نسبت به ایجاد کارخانه های نوآوری در حوزه انرژی به ویژه برق اقدام کند.

اکبری افزود: این تفاهم نامه در راستای مشارکت و سرمایه گذاری ساتکاب و ایران ترانسفو برای تجهیز و نوآوری در حوزه انرژی تنظیم شده است.

این مسوول ادامه داد:این اقدام مبتنی بر نامگذاری شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" انجام گرفته تا با حمایتهای قانونی به منصه ظهور برسد.

مدیرعامل شرکت ساتکاب از مسوولان استانی خواست: در تحقق اهداف ترسیم شده کارخانه نوآوری یاریگر این شرکت باشند، چرا که این کارخانه محل ایده و طراحی و تحقیق و توسعه در صنعت برق است و از طرفی این مهم برای اولین بار در کشور رخ می دهد و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha