بسکتبال شهرداری گرگان نماینده آبادان را با شکست بدرقه کرد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته اول از مرحله گروهی دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور توانست تیم پالایش نفت آبادان را مغلوب کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که از گروه الف این رقابت‌ها عصر امروز دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، شهرداری‌چی‌ها موفق شدند با نتیجه ۷۶ بر ۷۱ حریف خود را شکست دهند.

در این مسابقه که قضاوت آن را صادق قنبری به عنوان سر داور به همراه جواد مرادی و محمد شریعتی به عنوان داور اول و دوم به همراه محمد متین به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون برعهده داشتند، بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در کوارترهای اول و دوم به ترتیب با نتایج ۳۰ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی دست یافتند، اما در کوارترهای سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۱۵ به ۲۳ و ۱۶ به ۱۸ بازی را واگذار کردند.

پری پتی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته و آنتاناس آدراس پنج بازیکن شروع کننده تیم شهرداری گرگان با هدایت مهران حاتمی بودند.

شاگردان علی توفیق سرمربی تیم پالایش نفت آبادان در این بازی با ترکیب اولیه محمد شهریان، نوید رضایی‌فر، علی چشی، علی دورقی و مسعود سلیمانی وارد زمین شدند.

در این مسابقه نوید رضایی‌فر بازیکن تیم پالایش نفت آبادان با کسب ۲۶ امتیاز و اثرگذاری ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان شناخته شد.

در تیم گرگان سجاد پذیرفته با ۱۶ امتیاز و اثرگذاری ۲۴ به عنوان بهترین بازیکن این تیم به لحاظ امتیاز و اثرگذاری شناخته شد.

همچنین پری پتی بازیکن آمریکایی بسکتبال شهرداری گرگان با کسب ۱۲ امتیاز و ۱۲ ریباند لقب بازیکن دبل‌دبل مسابقه را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه غرب آسیا حضور دارد، در پایان دور مقدماتی از مرحله گروهی، از مجموع ۲۲ بازی، ۲۰ برد به همراه دو باخت با مجموع ۴۲ امتیاز کسب کرده، صدرنشین این مرحله از رقابت‌ها شده بود.

این تیم در دومین مسابقه از مرحله گروهی دور مقدماتی روز پنجشنبه ۲۰ بهمن در گرگان میزبان تیم کاله آمل خواهد بود. تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان دیگر تیم حاضر در گروه الف این رقابت‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha