امام جمعه زاهدان: اعتکاف بهترین فرصت برای خلوت کردن و مناجات با خداوند متعال است

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای خلوت کردن و مناجات با خداوند متعال و تفکر به عظمت، لطف و رحمت الهی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در بازدید از معتکفین در مساجد مختلف شهر زاهدان شامل مسجد حضرت زینب(س)، مسجد حضرت ولیعصر، مسجد الغدیر و مسجد جامع؛اظهارداشت: اعتکاف فرصتی است تا انسان نسبت به وجود خود تفکر و نسبت خود با خداوند متعال را مشخص کند که در برابر چنین معبودی چگونه باید به عبادت و اطاعت بپردازیم و تقوا و پرهیز الهی را رعایت کنیم.
امام جمعه زاهدان افزود: بندگان خداوند در معرض انواع و اقسام وسوسه‌های شیطان قرار دارند که در این جهت برخی دارای قدرت مقاومت بیشتر هستند و نیازمند امتحان سخت‌تر و در مقابل برخی افراد دارای مقاومت کمتر هستند و با کوچکترین وسوسه‌ای گمراه می‌شوند.
آیت‌الله محامی بیان کرد: گرفتاری به وسوسه شیطان نشان دهنده غفلت است زیرا وقتی خدا و رحمت او را بشناسیم هیچگاه از او غافل نشده و حرمت او را حفظ می‌کنیم.
وی ادامه داد: چنین مناسبت‌هایی فرصتی مناسب برای خلوت کردن با معبود و شناخت نسبت‌ خود با خداوند متعال است تا به وظیفه‌مان بهتر عمل کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha