۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۸
کد خبر: 85021672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اکران فیلم‌های جشنواره فجر در اراک آغاز شد

۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۱۸
کد خبر: 85021672
اکران فیلم‌های جشنواره فجر در اراک آغاز شد

اراک - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از عصر امروز دوشنبه در فرهنگسرای شهر اراک آغاز شد.

رضا میرزایی عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۲۰ فیلم چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در فرهنگسرای شهر اراک اکران می‌شود.

وی بیان کرد: فیلم‌های یادگار جنوب به کارگردانی«پدرام پور امیری و حسن دوماری »، سرهنگ ثریا به کارگردانی«لیلی عاج »، آن ها مرا دوست داشتند به کارگردانی«محمدرضا رحمانی »، در آغوش درخت به کارگردانی« بابا خواجه پاشا» و عطرآلود به کارگردانی «هادی مقدم دوست» در ایام الله دهه مبارک فجر در فرهنگسرای شهر اراک اکران می شود.

میرزایی اظهار کرد: فیلم‌های سینمایی هفت بهار نارنج به کارگردانی «فرشاد گل سفیدی »، هوک به کارگردانی «حسین ریگی»، چرا گریه نمیکنی به کارگردانی «علیرضا معتمدی»، پرنده باز است به کارگردانی «کیومرث پوراحمد»، جنگل پرتقال به کارگردانی《آرمان خوانساریان»، آه سرد به کارگردانی «ناهید عزیزی »، هایپاور به کارگردانی《هادی محمدپور»، کاپیتان به کارگردانی《محمد حمزه ای»، شماره ۱۰ به کارگردانی 《حمید زرگرنژاد》 ، گلهای باوارده به کارگردانی 《مهرداد خوشبخت 》، بعد از رفتن به کارگردانی《رضا نجاتی》 ، وابل به کاردانی《مهرداد خوشبخت》، اتاقک گلی به کارگردانی 《محمدعسگری》 ، غریب به کارگردانی 《 محمد حسین لطیفی》 و روایت ناتمام سیما به کارگردانی 《 علیرضا صمدی》، از دیگر فیلم‌هایی است که در ایام الله دهه مبارک فجر در اراک اکران می‌شوند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: فیلم‌های جشنواره بین المللی فجر اراک از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه جاری در سه سانس ، ۱۶ ، ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ و ۳۰ دقیقه در فرهنگسرای شهر اراک اکران می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha