۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۹:۴۳
کد خبر: 85022039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح اقتصادی و کشاورزی در رزن به بهره برداری رسید

همدان- ایرنا- پنج طرح اقتصادی و کشاورزی همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور استاندار همدان در نقاط مختلف شهرستان رزن به بهره برداری رسید.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری همدان این طرح ها شامل سایت لاستیک قطعه‌سازان، ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک، طرح تولید گیربکس‌های آسانسور، ۱۰هکتار گلخانه و شرکت پروتئین ماکیان است.

طرح سایت لاستیک قطعه‌سازان شوکت واقع در شهرک صنعتی رزن از واحدهای تولیدی راکد بود که با ۲۲میلیارد تومان اعتبار احیا و به چرخه تولید بازگشت.

پنج طرح اقتصادی و کشاورزی در رزن به بهره برداری رسید

این طرح اقتصادی برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرد و تا سال آینده اشتغالزایی آن به ۶۰ نفر افزایش می یابد.

همچنین ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رزن با اعتبار هفت میلیارد تومان از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری رسید.

طرح تولید گیربکس‌های آسانسور هم از واحدهای راکد بود که با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پس از احیا به چرخه تولید بازگشت.

این واحد تولیدی در فاز اول در ۶۰۰ متر مربع برای ۳۳ نفر اشتغال ایجاد کرده است و در فاز دوم آن که هزار و ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد که هنوز تکمیل نشده برای ۱۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

پنج طرح اقتصادی و کشاورزی در رزن به بهره برداری رسید

همچنین با حضور استاندار همدان به صورت همزمان ۱۰هکتار گلخانه سبزی و صیفی در شهرستان رزن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

گلخانه روستای خورنده ۴۵۰ تُن در سال تولید دارد که برای آن ۱۳.۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت پروتئین ماکیان الوند با ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات دولتی و آورده متقاضی نیز در روستای چورمق واقع در شهرستان رزن از دیگر طرح های افتتاح شده رزن است.

برای این طرح در مرحله اول ۵۰ نفر اشتغال و در مرحله تکمیلی ۲۵۰ نفر اشتغال پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha