۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85022307
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هدف جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جریان‌سازی برای ترویج آرمان شهیدان و انقلاب است

گرگان - ایرنا - دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان گفت: مهمترین هدف این جشنواره، جریان‌سازی رسانه‌ای برای ترویج ارزش‌های شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، ولی الله شهابی روز سه‌شنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان اظهار کرد: تقویت مهارت‌های موضوعی در راستای گزارش تحلیلی و خبری، یادداشت، مستند تیتر،عکس، پادکست از رویکردهای این جشنواره بود.

وی بیان کرد: در جشنواره بیش از هزار اثر ارسال شد که ۷۰۰ عنوان آن اثر مکتوب بود.

رییس سازمان بسیج رسانه‌ای گلستان هم در این مراسم گفت: در شرایط کشور اصلی‌ترین وظیفه اصحاب رسانه تلاش برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین است.

محمدمهدی تجری افزود: دشمن تمام تلاش خود را در جنگ تبلیغاتی به کار گرفته که راه مقابله با آن، روشنگری رسانه‌ها از خدمات جمهوری اسلامی و برملاکردن توطئه دشمنان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان هم در این آیین گفت: خبرنگاران در ردیف آگاه‌ترین قشر جامعه هستند که با کنشگری فعال اثرگذاری مطلوبی بر جامعه دارند.

رسول شکری‌نیا افزود: فعالان فضای رسانه‌ای گلستان حرفه‌ای و دارای تخصص هستند که ارتقای سطح کیفی و راهبری تلاش‌های آنان در اثرگذاری بیشتر فعالیت آنان اثرگذار است.

وی به فرارسیدن دهه فجر اشاره کرد و گفت: دشمن پس از جنگ ها و رویدادهای مختلفی که طراحی کرد به این نتیجه رسید که تنها راه نفوذ به ایران، طراحی جنگ ترکیبی شناختی همه جانبه است که در این جنگ رسانه‌ای و ترکیبی، سازمان‌های تروریستی در مقابل ایران توطئه‌گری کردند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان هم گفت: امام خمینی (ره) انقلاب را به پشتوانه مردم به پیروزی رساند که در جریان آن سه طیف یاران صدیق، همراهان انقلاب  و گروه های احساسی همراه انقلاب بودند..

سرهنگ سیدموسی حسینی افزود:دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی به سراغ سه گروه مردم عادی، سلبریتی‌ها و مسوولان از طریق نفوذ رفت و با هدف تولید ناامیدی تلاش کرد نظام را ناکارآمد نشان دهد.

وی بیان کرد: مهمترین ابزار جنگ شناختی، رسانه است که اصحاب رسانه برای مقابله با جهاد تبیین و روشنگری از همین سلاح می توانند استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha