۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبر: 85022329
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی فوتبال دختران: به دنبال کسب نتیجه در تورنمنت اردن نیستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۲۰ سال گفت: حضور در تورنمنت اردن به ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و به دنبال کسب نتیجه نیستیم.

به گزارش ایرنا، مریم جهان نجاتی در خصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی و حضور در تورنمنت سه جانبه اردن، اظهار داشت: پس از برگزاری اولین اردوی انتخابی، برای مرحله دوم اردو ۳۰ بازیکن را دعوت کرده تا ۲۳ نفر نهایی را برای تورنمنت سه جانبه و مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا را انتخاب کنیم.

وی افزود: حضور در تورنمنت اردن باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی و برای آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم و در نهایت در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که به میزبانی بنگلادش است، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال دختران در خصوص آنالیز اردن و ازبکستان گفت: شناخت نسبی از دو تیم داریم. همانطور که می‌دانید فوتبال بانوان دائما در حال رشد است و باید ببینیم دو تیم ازبکستان و اردن چه نمایشی از خود می‌گذارند. حضورمان در این تورنمنت بیشتر جنبه ارزیابی و محک خوردن بازیکنان است و نتیجه‌گرا نیستیم.

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است تا با آمادگی کامل به رقابت‌های مقدماتی اسیا اعزام شویم. از همین رو علاوه بر برگزاری تمرینات و حضور در اردن، برنامه‌ریزی دقیقی در دستور کاری خود داریم تا سربلند باشیم.

تورنمنت سه جانبه اردن با حضور تیم‌های زیر ۲۰ سال دختران اردن، ازبکستان و ایران از ۲۴ تا ۲۹ بهمن در شهر امان اردن برگزار می‌شود و طبق برنامه اعلام شده از سوی میزبان، شاگردان جهان نجاتی در روزهای ۲۶ و ۲۸ بهمن ماه به مصاف تیم‌های زیر ۲۰ سال دختران ازبکستان و اردن می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha