خواهر میراحمدی: خبر رسانه‌های بیگانه دروغ است/ مسوولان ایرانی در ترکیه پیگیر برادرم هستند

تهران- ایرنا- خواهر محمدرضا میراحمدی فوتبالیست گرفتار شده در زلزله ترکیه گفت: هیچ کدام از خبرهای منتشر شده در رسانه‌های بیگانه را قبول ندارم چون مسوولان پیگیر کار برادرم در ترکیه هستند.

خواهر محمدرضا میراحمدی فوتبالیست گرفتار در زلزله ترکیه روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مردم ایران می‌خواهم فقط دعا کنند خانواده ما شرایط بسیار بدی دارد. هیچ خبری از برادرم در ترکیه نداریم و دوستان وی نیز به محمدرضا دسترسی ندارند. تمام ارتباطات قطع است و طبق گفته برخی از رسانه‌ها شهر مالاتیا به تلی از خاک تبدیل شده است. رفت و آمد در ترکیه سخت شده و دوستان محمدرضا نمی‌توانند به او دسترسی داشته باشند.

میراحمدی ادامه داد: با مربی تیم و مدیر هتل در ارتباط هستیم و آنان هم لطف دارند پاسخ ما را می‌دهند. اما هیچ خبر موثقی در دست نیست تنها خبر منتشر شده زنده بیرون کشیدن سه نفر از هتل محل اسکان برادرم است که ما را امیدوار کرده است. از روز گذشته و زمان زلزله ترکیه خانواده ما به عزاخانه تبدیل شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه ارتباط با برادرش گفت: خط ترکیه‌ای وی خاموش است اما واتساپش در دسترس است. هیچ پیامی نیز از او دریافت نکردیم و برخی اخبار منتشر شده داستان سرایی بود. یک سایت داخلی به من زنگ زد و با او درد و دل کردم اما خبر جوری تنظیم شد که به نقل از من اخبار متفاوت زدند. شرایط روحی ما اصلا برای مصاحبه خوب نیست اینکه اخبار در رسانه‌های بیگانه منتشر شد بسیار ما را ناراحت کرد.

میراحمدی ادامه داد: تمام کسانی که خانواده ما را می‌شناسند از تفکر و پایبندی ما به نظام و کشور مطلع هستند. رسانه‌های بیگانه دروغ منتشر می‌کنند زیرا اکنون کنسولگری و مسوولان ایرانی در ترکیه به دنبال کارهای برادرم و گرفتن خبری از سرنوشت او هستند. هر خبری که در رسانه‌های بیگانه به نقل از ما منتشر می‌شود دروغ است. کسانی که خانواده من را می‌شناسند از انتشار این اخبار در رسانه های بیگانه تعجب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha