۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85022504
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های غیر رسمی کوهنوردی در زنجان ساماندهی می‌شود

رنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: گروه‌های غیر رسمی کوهنوردی و صعودهای ورزشی در استان فعالیت دارد که برای ساماندهی و صدور مجوز آنها برنامه ریزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، افزود: برخی مسائل در حاشیه فعالیت گروه های غیر رسمی صعودهای ورزشی در استان مطرح می شود که مشکلاتی به دنبال دارد و یکی از دغدغه های مهم استان است.

وی اضافه کرد: تربیت مربیان زن در این رشته باید مورد توجه قرار گیرد، هرچند این مشکل در اغلب رشته های ورزشی وجود دارد اما در این رشته باید با نگاه ویژه‌تری مورد توجه قرار گیرد.

بازرگان تاکید کرد: کوهنوردی و صعودهای ورزشی پر حادثه است و کاهش آسیب های آن در گرو تربیت مربیان کارآمد می باشد که در صورت تحقق، مسائل حاشیه ای این رشته را نیز به حداقل می رساند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: این رشته باید در هیات های شهرستانی نیز مورد توجه قرار گیرد و حمایت های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه این اداره کل و فدراسیون در حد بضاعت خود حمایت می کند، اضافه کرد: جذب حامی مالی در این رشته اهمیت بسزایی دارد.

بازرگان با تاکید بر توسعه بعد همگانی این رشته ورزشی، افزود: لازمه تحقق این امر برنامه ریزی منجسم است که در این صورت می توان به تحقق اهداف تعیین شده امیدوار بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha