۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85022522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری سنندج

۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۸
کد خبر: 85022522
افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری سنندج

سنندج- ایرنا- شهردار سنندج با اشاره به لایحه بودجه ۲ هزار میلیارد تومانی شهرداری و تقدیم آن به شورای شهر، گفت: رقم پیشنهادی امسال ۲ برابر بودجه سال گذشته است.

به گزارش ایرنا، سید انور رشیدی روز سه شنبه در جلسه تحویل لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سنندج اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۲ با ریل گذاری و نگاه تخصصی و دید توسعه محوری همه نقاط شهر، سعی شده است زمینه برای تحقق عدالت اجتماعی در خدمات رسانی به همه شهروندان در مناطق و نواحی مختلف به ویژه حاشیه شهر فراهم شود.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری با رشد ۲ برابری نسبت به سال گذشته ۲ هزار و ۳۵۳ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: مناطق حاشیه در برنامه‌های سال آینده در محور اصلی مدیریت شهری سنندج خواهد بود.

شهردارسنندج با اشاره به اینکه نیاز شهر در بخش‌های مختلف در درآمد و هزینه‌های بودجه‌ای سال ۱۴۰۲ کاملا دیده شده است، افزود: ۷۰ درصد بودجه به پروژه‌های عمرانی و ۳۰ درصد هم به هزینه های جاری اختصاص خواهد یافت.

افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری سنندج


اجرایی شدن شهرداری الکترونیک

وی با اشاره به اجرایی شدن شهرداری الکترونیک و ارائه خدمات شهرداری در ۶ ماهه اول سال آینده گفت: این مهم نقش بسزایی در کاهش میزان حضور فیزیکی شهروندان و افزایش هرچه بیشتر خدمات رسانی به مردم خواهد داشت.

رشیدی یادآور شد: مولدسازی نقدینگی از برنامه شهرداری سنندج در سال آینده است و در قالب این برنامه املاک موجود را به نفع اجرای پروژه‌های عمرانی مولدسازی نقدینگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های سرمایه گذاری خوبی در حوزه فضای سبز و پارک‌های آبی تعریف شده و سرمایه‌گذارانی هم اعلام آمادگی کرده‌اند، اضافه کرد: در حوزه آسفالت، فضای سبز و مسائل زیست محیطی نیز پروژه‌های مختلفی تعریف شده است که امیدواریم اجرای آن زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر مردم را فراهم سازد.

رفع مشکلات مناطق حاشیه اولویت شورا و شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این جلسه با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سنندج تقریبا ۲ برابر سال گذشته است که این مهم هم می تواند یک فرصت و هم یک تهدید باشد، اظهار کرد: اگر تامین این میزان درآمد برای شهرداری حاصل نشود در برنامه ریزی مشکل ایجاد خواهد شد اما در صورت تحقق کامل، تحول خوبی در حوزه های مختلف به ویژه مناطق حاشیه شهر رقم می خورد.

افزایش ۲ برابری بودجه شهرداری سنندج



فرهاد میمنت آبادی با تاکید بر اینکه دیده شدن مناطق کم برخوردار به صورت ویژه در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری سنندج بسیار خوب است، گفت: شورای اسلامی شهر سنندج در سال گذشته نیز با تمام برنامه‌های شهرداری در مناطق حاشیه موافقت کرد و کمترین مخالفتی نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج اضافه کرد: با توجه به اینکه در بودجه ۱۴۰۲ نیز مناطق کم برخوردار و حاشیه در اولویت قرار گرفته است امیدواریم شاهد تحقق عدالت اجتماعی در این مناطق باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت شروع پروژه های عمرانی در شهر گفت: در سال گذشته وجود پروژه‌های نیمه تمام و نبود طرح های مطالعاتی مانع از شروع پروژه‌های جدید در شهر شد اما اکنون بستر کار فراهم شده و امیدواریم زودتر شاهد آغاز پروژه‌های عمرانی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha