۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85022548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ طرح حوزه بهداشت و درمان کردستان افتتاح شد

سنندج- ایرنا- ۲۷ طرح بهداشتی و درمانی استان کردستان روز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برای این پروژه ها که به طور همزمان به بهره برداری رسید ۶۷۶ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال هزینه شده است.

این پروژه ها در بخش بهداشت و درمان شهرستان های سقز، کامیاران، بانه، دهگلان، قروه، مریوان، سنندج و دیواندره افتتاح یا کلنگ زنی شد.

مرکز خدمات جامع سلامت سنته، مرکز خدمات جامع سلامت ایرانخواه، خانه بهداشت بله جر، خانه بهداشت جنیان، خانه بهداشت روستاهای بسطام و پیرعمران و قره چر، مرکز شیمی درمانی و مرکز ناباروری سطح ۲ از جمله طرح هایی بود که امروز با حضور وزیر بهداشت و به صورت ویدو کنفرانس در سقز افتتاح شد.

در کامیاران هم خانه بهداشت روستای نشور افتتاح شد و طرح توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه و توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان شهدا این شهر هم به بهره برداری رسید.

راه اندازی بخش آنژیوگرافی جراحی قلب و راه اندازی مرکز اندو سونوگرافی بیمارستان توحید سنندج و پت اسکن بیمارستان کوثر از دیگر طرح هایی بود که امروز افتتاح شد.

امروز عملیات ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید بهشتی قروه و احداث مسکن ۲ واحدی پزشکان متخصص در قروه هم با حضور وزیر بهداشت آغاز شد.

مرکز آموزش بهورزی و مرکز ناباروری سطح ۲ مریوان هم امروز به بهره برداری رسید و پایگاه بهداشتی شهری شماره ۳ دیواندره هم گشایش یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی و درمانی به کردستان سفر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha