معاون استاندار فارس: دشمن به دنبال کوچک‌نمایی موفقیت‌های نظام است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دشمن از ما عصبانی است و می خواهد تمام موفقیت‌های نظام را ناچیز جلوه دهد و با جوسازی، عملیات روانی و رسانه ای آن نواقصی که در همه کشورها هست و البته بخشی از آن توسط خودشان ایجاد شده را بزرگ نمایی کنند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل محبی پور، سه شنبه در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان کازرون، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: هر زمان که دیدید دشمن سلاح خود را بیشتر به سمت ما نشانه رفته بدانید که ما در نقطه موفقیت قرار گرفته ایم.
او ادامه داد: از آنجا که آینده جهان به علم هسته ای وابسته است دشمن به دنبال این است که این علم را نه در بعد نظامی که بر ما حرام شده و کسی اجازه تحقیق در مورد آن را ندارد بلکه در صنعت، پزشکی، کشاورزی و حتی علوم ساختمان که به انرژی هسته ای وابسته است را از ما دریغ کنند.

مجاهدت دیرینه مردم کازرون برای سرافرازی کشور
وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان کازرون گفت: مردم شهید پرور این شهرستان نه از دیروز بلکه از سال‌های دور برای برافراشته شدن پرچم اسلام و برای سرفرازی کشورشان مجاهدت کردند و در مقابل استعمارگر پیر انگلیس ایستادند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: زمانی که صدای رسای امام راحل (ره ) رسید، مردم آن صدا را نه در آستانه پیروزی بلکه در نخستین سال‌های مبارزه شنیدند و قیام کردند و مبارزان کازرونی نیز کاری کردند کارستان و نام کازرون در تاریخ ماندگار شد.
محبی پور اظهار داشت: ثمره خون های شهدای به زمین ریخته در دفاع از آرمان‌ها، وطن و اسلام عزیز امروز این است که ما در کمال امنیت در کنار هم می نشینیم و ذکر خدا را بر زبان جاری می کنیم.
شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha