استاندار خراسان رضوی طرحهای ویژه فجر در شهرستان فیروزه را افتتاح کرد+فیلم

مشهد-ایرنا- ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی در بخشهای مختلف و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال روز سه شنبه  با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان فیروزه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار خراسان رضوی در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت: امیدواریم با تلاش همه مسوولان و همراهی مردم زمینه خدمتگزاری بیشتر به همه شهروندان فراهم شود.

وی با بیان اینکه مردم در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به عنوان قاعده کار، نقش مهمی دارند.افزود: ما مسوولان وظیفه داریم زمینه حضور مردم بویژه در بخشهای اقتصادی را فراهم کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه روستاها از نظر ما بسیار حائز اهمیت است؛ افزود: انگیزه داریم تا افرادی که در بخشهای مختلف فعالیت تولیدی دارند را کمک کنیم تا توسعه ایجاد و منشأ اثر زیاد از جمله اشتغال باشد.

وی بیان کرد: اگر زمینه اشتغال مردم در روستاها فراهم شود مهاجرت معکوس هم رخ خواهد داد. مصمم هستیم اشتغال به صورت عام در استان و بخصوص روستاها بیشتر شود.

نظری با بیان اینکه خراسان رضوی از نظر ایجاد اشتغال در کشور پیشرو است، افزود: همه علایم و شواهد نشان می دهد حرکت جمعی رو به جلو است و امیدواریم در آینده نه چندان دور مشکل اشتغال کاملا حل شود.

فرماندار فیروزه هم گفت: زیرسازی جدول گذاری و آسفالت ۱۲ روستا، بهره‌برداری از خط انتقال آب روستای سلیمانی، مجموعه آبیاری تحت فشار روستای سبیان و مدرسه سه کلاسه روستای رهن کاریز از جمله طرحهایی است که امروز به بهره برداری رسید.

مهدی باغشنی افزود: پنج واحد مسکن مددجوی بهزیستی و کمیته، راه اندازی سایت همراه اول ۴g در روستای همت آباد زمانی، ساختمان اورژانس شهر همت آباد و کلنگ زنی مرکز بهداشت شهر همت آباد و زمین چمن مصنوعی روستای رشیدآباد از دیگر طرحها در این زمینه است.

وی ادامه داد: افتتاح پد فرود بالگرد اورژانس روستای زروند، آموزشگاه خیاطی و افتتاح واحد تولید دام سنگین و سالن تولیدی مرغ گوشتی از دیگر طرحهای بهره برداری شده در شهرستان فیروزه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha