ساعی: باید به همه فرصت بدهیم/ کسب سهمیه از گرنداسلم واقعا سخت است

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران گفت: باید به همه داشته‌هایمان فرصت بدهیم و توان آنان را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان بسنجیم.

مهروز ساعی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد بانوان تکواندوی کشورمان در مسابقات آزاد فجیره، اظهار داشت: عملکرد اکثر بازیکنان ما خوب بود و خدا را شکر نتایج مناسبی رقم خورد.

وی افزود: نفراتی که فکر می‌کردیم مدال بگیرند، خوشبختانه به ۲۰ امتیاز رنکینگ رسیدند که این برای آینده مهم است. باید به این نکته هم اشاره کنم که بسیاری از رقیبان نفرات ما در این مسابقات حاضر شودند.

ساعی تصریح کرد: تیم‌های ازبکستان، اردن و چین تایپه نفرات اصلی خود را به فجیره آورده بودند. آنها از حریفان اصلی بچه‌های ما هستند و عملکرد خوبی در مبارزه با آنان داشتیم.

وی گفت: ۱۲ بانوی تکواندوکار به فجیره اعزام شده بودند که چهار نفر آنان از سوی تیم بیمه تجارت‌نو که قهرمان لیگ شده، به امارات آمدند. البته این چهار نفر ملی‌پوش هستند.

مربی تیم ملی در خصوص اعزام برخی نفرات که با واکنش‌های مواجه شد و شکست این نفرات، بیان کرد: باید دستمان باز باشد تا بتوانیم به داشته‌هایمان فرصت داده و آنان را برای مسابقات قهرمانی جهان که سال آینده در باکو برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار دهیم.

وی در مورد برنامه‌های بعدی تیم بانوان گفت: جام باشگاه‌ها در برنامه است که بسیاری از ملی‌پوشان در قالب تیم‌های باشگاهی در آن حضور می‌یابند. همچنین گرنداسلم را خواهیم داشت که فعلا مبینا نعمت‌زاده سهمیه حضور در این رویداد مهم را دارد.

ساعی گفت: رسیدن به سهمیه المپیک از طریق گرنداسلم واقعا دشوار است و برای آن، دو مرحله ورودی گذاشته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha