افتتاح ۸۲ طرح محرومیت‌زدایی در استان مرکزی هدفگذاری شد

اراک - ایرنا- مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۸۲ طرح محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف این استان هدفگذاری شده است که تا پایان دهه مبارک فجر در راستای تحقق شعار خدمت‌رسانی برای عدالت و پیشرفت، به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ پاسدار «سعید فرامرزی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: ایجاد منازل ویژه محرومین، آسفالت راه روستایی، یادمان شهدا، ساخت و تکمیل مسجد، طرح‌های آبرسانی در بخش‌های کشاورزی و آشامیدنی، بخشی از این طرح‌ها است.

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۱۸ واحد مسکونی بهره‌برداری می‌شود، گفت: پس از وقوع سیل در روستای آهنگران عملیات ساخت سه واحد مسکونی آغاز و این هفته تحویل می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: همچنین ۱۵ واحد مسکونی نیز در سطح استان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ فرامرزی اظهار داشت: طرح آبرسانی به ۲۲ روستای این استان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال با تعامل و همکاری شرکت آب و فاضلاب نیز انجام شده است.

وی گفت: این طرح‌ها از مخزن روستای راستگردان آغاز و به روستاهای راستگردان، کلوان، سلوکلو و خاتم‌آباد آبرسانی شد و اجرای ۱۸ هزار متر مسیر آبرسانی به صورت استاندارد به منظور جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی در دستور کار ویژه است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: اعتبار مجموع طرح‌های قابل افتتاح در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال است.

سرهنگ فرامرزی عنوان کرد: طرح‌های بسیج سازندگی با مشارکت و همکاری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، بنیاد مسکن، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha