۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۰۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85023164
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گل محمدی: صنعت نفت تیم متفاوتی نسبت به نیم فصل اول است

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با صنعت نفتی تقابل می کنیم که تفاوت زیادی نسبت به نیم فصل اول دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یحیی گل‌محمدی سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: همیشه آمدن به آبادان حس خوبی به من می‌دهد و مردم با صفا و خونگرم این خطه باعث حس خوبی برای همه ما می شوند.

وی افزود: چند بازی از نفت آبادان دیدیم و باید گفت بعد از تعویض مربی، این تیم متفاوت شده است و فوتبال خوب ارائه می‌کنند و در دفاع و حمله کامل هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صنعت نفت با شرایطی که دارد می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد، تیم قابل احترامی هستند و باید در بازی فردا تمرکز خوبی داشته باشیم.
گل محمدی بیان کرد: ما باید برای امتیاز کامل تلاش زیادی انجام دهیم زیرا با وضعیتی که صنعت نفت در جدول وجود دارد همانند ما دنبال پیروزی است که این تقابل با انگیزه‌های متفاوت می‌تواند جذاب باشد.
وی افزود: در این دو هفته اخیر مشکلات داوری وجود داشت که برد نیاوردیم و گرفتن سه امتیاز بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد هر چند که برای نفت هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بعد از جام‌جهانی ۹ بازی انجام دادیم که با سند و فیلم ثابت می کنیم که در آن ۹ بازی اشتباهات داوری وجود داشت.
گل محمدی افزود: با وجود مشکلاتی که داشتیم اما من همیشه می‌خواستم داور در آرامش باشد و شلوغ نکردم اما به بازیکنانم و مسئولان باشگاه هشدار می‌دادم.

گل‌ محمدی در خصوص ادعای او مبنی بر بازی با تیم امید در لیگ برتر گفت: بعد از بازی عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم و گفتم که با امیدها بازی می‌کنیم اما بازیکنان امید ما از بازیکنان بزرگسال کم ندارند و با حمایت بیشتر می‌توانند عملکرد خوب داشته باشند.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا از هفته نوزدهم لیگ برتر مبهمان صنعت نفت آبادان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha