۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85023824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودباوری و استقلال از برکات مهم انقلاب اسلامی است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، گفت: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی خود باوری، عزت و استقلال است که نصیب ملت ایران شد و این رخداد عظیم و انتشار آن در سطح بین المللی تحولاتی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ۳۳ پروژه راه و مسکن استان زنجان با بیان اینکه رهبری مدیرانه امام راحل و حضور آگاهانه مردم از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: این انقلاب طی ۴۴ سال عمر خود فراز و نشیب‌های متعددی را پشت سر گذاشته است.

وی با بیان اینکه در این میان با وجود توطئه های گوناگون دشمنان حضور مردم در صحنه ها همواره ملموس بوده است اضافه کرد: مشارکت مردم و دفاع جانانه از انقلاب و دستاوردهای آن در تاریخ پر افتخار کشورمان متجلی است.

رفیعی به اهمیت حوزه راه و مسکن اشاره کرد و گفت: دولت به این حوزه توجه جدی داشته است، هر چند کمبود و نواقصی داریم که این مهم در ناوگان حمل و نقل جاده ای نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم دولت توجه به حوزه مسکن است، اظهار کرد: دولت اقدام ملی مسکن را به منظور کمک به تولید واحدهای مسکونی برای اقشار مختلف به خصوص کم برخوردار در کشور مد نظر قرار داده است تا مشکلات این بخش را با افزایش سقف تسهیلات در حوزه روستایی و شهری رفع کند.

معاون استاندار زنجان ادامه داد: هم اکنون زنجان در زمینه نهضت ملی مسکن رتبه دوم کشوری را در اختیار دارد، این در حالی است که در مسکن مهر نیز رتبه یک کشوری را داشت.

وی با تاکید بر اینکه عزم و اراده مسوولان استانی پیشبرد اقدامات نهضت ملی مسکن، رفع مشکلات موجود و تحویل بهنگام واحدهای مسکونی و انجام تعهدات به متقاضیان است، گفت: برای ساماندهی مشکلات این حوزه کمیته ویژه ای تشکیل شده است.

رفیعی با بیان اینکه در حوزه راه نیز با زیر ساخت های فراهم شده، زمینه توسعه، ترمیم، نوسازی و تامین امنیت راه‌ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عمران شهری و روستایی اقدامات قابل توجهی انجام و عدالت محوری به عنوان رویکرد اصلی در همه امور مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم ۳۳ پروژه راه سازی و مسکن استان زنجان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸۱ میلیارد تومان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha