۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85023987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفتر ستاد الگوی کشت و کشاورزی قراردادی در قزوین افتتاح شد

قزوین - ایرنا - همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دفتر ستاد الگوی کشت و کشاورزی قراردادی استان قزوین با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاح دفتر ستاد الگوی کشت و کشاورزی قراردادی قزوین، علیرضا مهاجر، معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی، محمدحسین عطایی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از کارکنان این سازمان حضور داشتند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: در راستای تدوین برنامه الگوی مناسب کشت در شرایط اقلیمی استان مطابق با منابع آبی موجود و شرایط اجتماعی، اقتصادی و تنظیم بازار تولید محصولات کشاورزی این دفتر آغاز به کار کرده است.

علی ره انجام تصریح کرد: برنامه های خوبی را نیز برای کشاورزی و بهبود تولیدات کشاورزی استان تدارک دیده شده که به زودی شاهد اقدامات قابل قبولی در این زمینه خواهیم بود.

وی یادآور شد: این ستاد همچنین در برنامه‌های زراعی و باغی و نیز جانمایی واحدهای دامپروری و آبزی پروری توصیه‌های لازم را به کشاورزان تحت پوشش خود ارایه می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha