۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 85024236
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

گاز رسانی در بندرعباس به آخرین خانه رسید

۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۰۸
کد خبر: 85024236
گاز رسانی در بندرعباس به آخرین خانه رسید

بندرعباس - ایرنا - همزمان با دهه مبارک فجر در آیینی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان هشتمین فاز و آخرین مرحله از شبکه گازرسانی به شهر بندرعباس به بهره‌برداری رسید و مشعل گاز به صورت نمادین در مسجد امیرالمومنین (ع) محله ۶۰۰ دستگاه روشن شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان روز چهارشنبه در این مراسم گفت: در این مرحله ۵۰ هزار خانوار از نعمت گاز شهری بهره‌مند می‌شوند.

علی ذاکری افزود: برای اجرای این پروژه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده و ۱۵ کیلومتر خط تغذیه و ۲۸۱ کیلومتر شبکه توزیع احداث شده است.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۴۴۰ انشعاب پلی‌اتیلن در این طرح نصب شده است.

استاندار هرمزگان همچنین با حضور در روستای دمیلو از توابع دهستان گچین شهرستان بندرعباس، مشعل گاز در این منطقه را روشن کرد.

طی این طرح، شبکه گازرسانی به روستاهای گچین بالا، گچین پایین، مغ احمد بالا، مغ احمد پایین، دمیلو و کلمتلی به بهره‌برداری رسید.

برای اجرای این پروژه ۶۰۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۳۲۷۶ خانوار را از نعمت گاز خانگی برخوردار می‌کند.

احداث ۱۱۳ کیلومتر شبکه و نصب سه هزار و ۱۰۰ انشعاب گاز در این پروژه انجام شده است‌.

 استاندار هرمزگان در حاشیه این آیین اظهار کرد: گازرسانی هم برای صنعت و هم در حوزه خانگی یکی از اولویت‌های استان هرمزگان است و باوجود اینکه در کشور اقدامات خوبی در زمینه گازرسانی انجام شده، استان هرمزگان از این قطار عقب افتاده است.

دوستی افزود: در دولت سیزدهم تلاش‌های بسیار خوبی شده تا عقب‌ماندگی هرمزگان در بحث اتصال به شبکه گاز خانگی جبران شود و امروز شاهد افتتاح دو پروژه در این حوزه بودیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، تاکید کرد: پروژه‌هایی که امروز در بخش گازرسانی به بهره‌برداری رسید مجموعا ۳۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد و حدود ۱۷ هزار انشعاب ذیل این طرح‌ها اجرا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha