هادی ساعی: رشد تکواندو در شهرستان‌ها با آموزش داوران و مربیان محقق می‌شود

یزد- ایرنا- رییس فدراسیون تکواندو گفت: رشد رشته تکواندو در شهرستان ها با تقویت کمی و کیفی داوران و مربیان از طریق برگزاری دوره‌های علمی و دانش‌افزایی حاصل می شود و فدراسیون در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام کرده است.

به گزارش ایرنا، هادی ساعی روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان یزد، افزود: برای ارتقای تکواندو در کشور با ظرفیت‌ها و علاقه‌مندان فراوانی که این رشته دارد، بسترسازی استان ها برای تعامل هرچه بیشتر با فدراسیون اهمیت زیادی دارد.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که برای توسعه ورزش تکواندو در استان یزد صورت گرفته و با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های این رشته، گفت: ساخت خانه تکواندو در استان یزد باید با همکاری و پیگیری مسئولان در اولویتقرار گیرد.

ساعی گفت: اگر در این خصوص در استان یزد سالنی مخصوص ورزش تکواندو به هیات تحویل شود، فدراسیون آن را برای استفاده ورزشکاران تجهیز خواهد کرد و حاضریم به دلیل شرایط مناسب و همراهی موجود اردوهای تیم ملی امید را در یزد برگزار کنیم.

وی بیان کرد: برای توسعه تکواندو یزد یکی از مربیان تیم ملی را برای تقویت فنی به استان اختصاص داده‌ایم تا شاهد توسعه و پیشرفت تکواندو در یزد باشیم که انجام آن نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت‌ها و تحولی مناسب برای آینده این رشته ایجاد می‌کند.

هادی ساعی: رشد تکواندو در شهرستان‌ها با آموزش داوران و مربیان محقق می‌شود

علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان یزد ایجاد زیرساخت و برگزاری دوره‌های آموزشی را برای توسعه رشته های مختلف مهم ارزیابی کرد و افزود: در این خصوص تاکنون در استان فعالیت شده و برای توسعه آن باید بیشتر تلاش کرد.

در این مجمع برنامه و تقویم ورزشی ۱۴۰۱ هیات تکواندو استان یزد مطرح و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی و بیش از ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha