معاون اوقاف شهرری: بقاع متبرک از خاستگاههای انقلاب اسلامی است

شهر ری - ایرنا - معاون اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: بقاع متبرک و امامزادگان به عنوان ملجا مردم از جمله مراکز اصلی و خاستگاه انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام احمد اشرفی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی مشارکت بقاع متبرک در برپایی هر چه باشکوهتر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در آستان مقدس شیخ صدوق افزود: یکی از وجوه انقلاب ایران و قیام الهی و معنوی سال ۵۷ مردمی بودن و مشارکت اقشار مختلف می باشد و از منظر دیگر اتکا این حرکت به تعالیم دینی و مذهبی و راهبری آن توسط یک مرجع عالیقدر تقلید نشانگر ارزشمندی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: امامزادگان و بقاع متبرک در دوران انقلاب از مراکز اصلی و کانون های بیداری مردم محسوب می شد که این امر در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه هایی که نیازمند ایثار و گذشت بوده نیز تجلی داشته است.

این مقام مسئول افزود: بدون تردید مشکلات و سختی هایی نیز برای تامین و استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وجود داشته و دارد که امیدواریم متولیان امر با برنامه ریزی های دقیق و استفاده از همه ظرفیت ها شرایط مساعدتری برای معیشت مردم فراهم نمایند.

معاون اوقاف شهرری: بقاع متبرک از خاستگاههای انقلاب اسلامی است

اشرفی اظهار داشت: مجموعه اوقاف همراستا با سیاستهای دولت جمهوری اسلامی در مسیر حل و فصل برخی چالش ها پیشگام بوده و در مناطق محروم اقدامات مناسبی برای حمایت از نیازمندان به عمل آمده است.

وی با اعلام آمادگی همه مدیران و خادمین امامزادگان و بقاع متبرک در شهرستان ری بمنظور شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شهرستان به تشریح جزییات برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی، تبیین آثار وقف به حاضرین در مراسم یوم اله ۲۲ بهمن،اجرای برنامه های شاد و متنوع برای کودکان و نوجوانان، ارایه کتاب ها و آثار مربوط به بقاع متبرک در این مراسم پرداخت.

مدیران امامزادگان و بقاع متبرک در این نشست بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن همدوش با سایر امت مسلمان و انقلابی شهرری تاکید کردند.

شایان ذکر است این نشست در محل آستان حضرت شیخ صدوق برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha