عملیات اجرایی تکمیل باند دوم جاده ورودی شهر دیلم آغاز شد

بوشهر - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر روز پنجشنبه در آیینی با حضور استاندار بوشهر عملیات اجرایی تکمیل باند دوم جاده ورودی شهر دیلم با اعتبار بیش از یکهزار میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار بوشهر در این آیین گفت: تکمیل این باند به شکل محسوسی زمینه تسهیل رفت و آمد و کاهش بار ترافیکی را در این محور فراهم می‌کند که منجر به ارتقای امنیت جاده‌ای می‌شود.

احمد محمدی‌زاده ادامه داد: دولت سیزدهم در راستای تامین زیرساخت‌های حیاتی برنامه‌های ویژه برای توسعه استان بوشهر دارد که یکی از این زیرساخت‌ها ارتقا سطح جاده‌ها و افزایش دسترسی و امنیت تردد در سراسر این استان است.

وی یادآور شد: در دهه مبارک فجر بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می‌شود.

عملیات اجرایی تکمیل باند دوم جاده ورودی شهر دیلم آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: این پروژه با اعتبار یکهزار و ۴۶ میلیارد تومان تکمیل می‌شود.

سید محمود دستغیبی افزود: این راه ارتباطی ۶.۵ کیلومتر طول و ۱۱.۵ متر عرض دارد و در قراردادی ۱۲ ماهه تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: این مسیر دارای ۱۴ آبراه است که تا کنون هفت مورد آن اجرا شده و هفت آبراه نیز در دست اجرا قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: برای ساخت این باند ۱۴۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی، یکهزار و ۶۰۰ متر مکعب شن ریزی و ۲۰ هزار تن آسفالت اجرا می‌شود.

شهرستان دیلم شمالی‌ترین نقطه استان بوشهر است و با مرکز استان حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha